Volkswagen Golf 2.0 TDI GTD 5D 2017 SPORT & SOUND PAKKET
€ 14.500,-
Bouwjaar | 18-09-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 254.343 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-300-FT Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Semi-automaat |
Motorinhoud | 1.968 cc |
Vermogen | 135 kW (184 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 18-09-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 254.343 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-300-FT Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Semi-automaat |
Motorinhoud | 1.968 cc |
Vermogen | 135 kW (184 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De oversteek occasions |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Koopvaardijweg 11 |
Postcode | 6541 BR |
Plaats | Nijmegen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 41012380 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Semi-automaat
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 7,5 s
Topsnelheid: 228 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4362 x 1799 x 1482 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.338 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.438 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 710 kg)
Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 124 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 363 - € 385 per kwartaal
VOLKSWAGEN GOLF 7.5 2.0 TDI GTD 184 PK FACELIFT BOUWJAAR 2017 SPORT & SOUND PAKKET! NIEUWE APK BIJ AANKOOP!
CLIMATE CONTROL
4X ELEKTRISCHE RAMEN
ELEKTRISCHE BEDIENBARE SPIEGELS
PARKEERSENSOREN
START/STOP
CRUISE CONTROL
NAVIGATIE
BLUETOOTH/USB
DAB RADIO
CENTRALE DEURVERGRENDELING
STUURBEKRACHTIGING
SPORTVELGEN
ACHTERUITRIJ CAMERA
STOELVERWARMING
LED XENON VERLICHTING ETC..
DISTRUBUTIE RIEM VERVANGEN BIJ 227.177KM
SERVICE BOEKJES AANWEZIG
AUTO BESCHIKT OVER TWEE SLEUTELS
APK GELDIG TOT 22-05-2024 BIJ AANKOOP EEN NIEUWE APK.
AUTO RIJDT EN SCHAKELT GOED
( MOTOR EN GEARBOX GOOD ) TELEPHONE NUMBER +31641012380
We zijn geopend op afspraak, ook in het weekend!
Voor meer informatie, vragen of voor het maken van een afspraak kunt u ons gerust bellen, mailen of whatsappen.
Wij staan u graag te woord, ook in de avonduren! Telefoonnummer: +31641012380
Neem wel even contact op voor dat u vertrekt.
ADRES:
Koopvaardijweg 11
6541BR Nijmegen
Onze voorraad is uitgebreid en wisselt regelmatig. Al onze occasions kunnen worden afgeleverd met een nieuwe APK. Uiteraard is het ook mogelijk uw auto bij ons in te ruilen. Tevens kopen we ook auto's in van diverse merken.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.