Volkswagen Golf 2.0 TFSI GTI 60 ORGINEEL NEDERLANDS

€ 6.250,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 22-02-2008
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 181.109 km
Deuren 5
Kenteken 94-ZD-ZH Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 147 kW (200 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TFSI GTI 60 ORGINEEL NEDERLANDS


€ 6.250,-

Algemeen

Bouwjaar 22-02-2008
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 181.109 km
Deuren 5
Kenteken 94-ZD-ZH Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 147 kW (200 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf AB Utrecht
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Lakerveld 84
Postcode 4128 LK
Plaats Lexmond
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 41784599 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfab.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 7,2 s
Topsnelheid: 235 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 420 x 176 x 149 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.303 kg
Laadvermogen: 597 kg
GVW: 1.900 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 700 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 189 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik in de stad: 11 l/100km (1 op 9,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,2 l/100km (1 op 16,1)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Deze auto is afkomstig van eerste eigenaar.

Onderhoudshistorie is compleet op te vragen en bekend.

De auto is in 2009 1 keer van naam veranderd in het gezin.

Deze orginele GTI rijd en schakelt echt top.

De meeneemprijs staat vast.

Mocht u willen inruilen dan is de inruilprijs 7250

* minpunten *

Velgen rondom wel wat gekrast
Stoel lichte instap schade.

Meeneemprijs 6250

= Bedrijfsinformatie =

INRUIL IS BIJ ONS ALTIJD MOGELIJK ! !

Voor een prijsopgave van uw inruilauto kunt u ons foto's en informatie over uw auto sturen via :
- WhatsApp op 06-41784599
- E-mail naar Info@Autobedrijfbenjamin.nl

FINANCIERING IS MOGELIJK, BEL OF E-MAIL ONS VOOR DE VOORWAARDEN.

Heeft u interesse of een vraag?
Aarzel dan niet en bel of mail ons! ( 0641784599} / info@Autobedrijfbenjamin.nl )

Wij houden geen auto's vast als er geen aanbetaling is gedaan. Als u een afspraak maakt bij ons, bel dan ALTIJD voordat u van huis vertrekt zodat wij u de actuele status kunnen vertellen over de beschikbaarheid van de auto.

Wilt u langskomen voor een auto? Uiteraard is dat mogelijk, maar BEL even van tevoren zodat u niet voor niets komt.

U kunt ook 's avonds langskomen en in het weekend! ( OP AFSPRAAK )

Met vriendelijke groet,

Autobedrijf AB Utrecht

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie