Volkswagen Golf 2.0 TFSI GTI Edition 30 NL AUTO | PANO | APK T/M 20-03-2025 | PERFECT ONDERHOUDEN | STOELVERW |
€ 7.900,-
Bouwjaar | 13-06-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 258.486 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 26-GGH-6 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 169 kW (230 pk) |
Volkswagen Golf 2.0 TFSI GTI Edition 30 NL AUTO | PANO | APK T/M 20-03-2025 | PERFECT ONDERHOUDEN | STOELVERW |
€ 7.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 13-06-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 258.486 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 26-GGH-6 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 169 kW (230 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Fortis Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Watergoorweg 90- 92 |
Postcode | 3861 MA |
Plaats | Nykerk |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)33 - 3030264 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.fortisautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: dec. 2006 - dec. 2008
Modelcode: V, 1K
Technische informatie
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,8 s
Topsnelheid: 245 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 432 x 176 x 150 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.332 kg
Laadvermogen: 568 kg
GVW: 1.900 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 710 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 194 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik in de stad: 11,3 l/100km (1 op 8,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 7
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Alle technologie in de Volkswagen Golf is er op gericht om uw rit veilig en gemakkelijk te laten verlopen. Dit mooie exemplaar komt uit 2008. Zoals het een echte Volkswagen betaamt, verkeert deze Golf in uitstekende conditie. De uitstekende prestaties van deze auto komen van de viercilinder benzinemotor en de handgeschakelde zesversnellingsbak. Deze Volkswagen Golf heeft verwarmbare voorstoelen, voor zowel bestuurder als bijrijder. Scherpe bochten, pittige acceleraties? In de sportstoelen blijft u altijd in positie. Zon en frisse lucht krijgen vrij spel dankzij het elektrisch bediende glazen panoramadak. In het donker zorgt de xenonverlichting voor een goed zicht op de weg. Tot de uitrusting behoren ook 18 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, halflederen bekleding, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank en verstelbare lendensteunen.
Ook praktisch: deze auto is voorzien van een eigen navigatiesysteem. Automatische airconditioning verwarmt of koelt het interieur met een druk op de knop. Ervaar het comfort van inparkeren met parkeersensoren. Deze auto laat zich moeiteloos in elk parkeervak manoeuvreren. De auto neemt u werk uit handen doordat hij zelf veel in de gaten houdt. Een regensensor en een automatisch inschakelbare verlichting nemen waar wanneer de ruitenwissers en het licht aan moeten. De cruise control zorgt voor een prettige, gelijkmatige koers en minder brandstofgebruik. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en versnellingspook, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Het bandenspanningscontrolesysteem helpt om brandstof te besparen en om de kans op een klapband te verminderen.
Er is ook een tellerrapport van Nationale Autopas, dat geeft u zekerheid over de kilometerstand van deze auto. Meer weten? Onze verkoper maakt graag een afspraak om u alles te laten zien!
= Bedrijfsinformatie =
Fortis
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.