Volkswagen Golf 1.4 TSI PHEV GTE 245pk DSG 1e|DLR|Virtual Cockpit|IQ Light LED|Lederen kuipstoelen elektrisch + Ventilatie|NAVI|18
€ 30.950,- incl. BTW
Bouwjaar | 23-06-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 38.433 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Volkswagen Golf 1.4 TSI PHEV GTE 245pk DSG 1e|DLR|Virtual Cockpit|IQ Light LED|Lederen kuipstoelen elektrisch + Ventilatie|NAVI|18
€ 30.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 23-06-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 38.433 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Sjaak van Huenen Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Broekstraat 28 |
Postcode | 7122 LC |
Plaats | Aalten |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)543 - 471590 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.sjaakvanhuenen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Wielbasis: 262 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.524 kg
Laadvermogen: 516 kg
GVW: 2.040 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,1 l/100km (1 op 90,9)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal
VOOR EEN UITGEBREIDE FOTOREPORTAGE MET 86 FOTO'S EN MEER INFORMATIE ZIE ONZE WEBSITE WWW.SJAAKVANHUENEN.NL
NIEUW MODEL | MODEL 2021! Een prachtige Volkswagen Golf 8 1.4 TSI 180kw/245pk PHEV GTE DSG automaat! Afkomstig van de 1e eigenaar, uiteraard VW dealeronderhouden met een gecontroleerde tellerstand van slechts 38.433km! Dit nieuwe model VW Golf 8 is geweldig geconfigureerd, denk aan de Moonstone Grey lak, IQ LED verlichting, Lederen kuipstoelen elektrisch verstelbaar + memory, stoelventilatie en natuurlijk de Virtual Cockpit. De 1400cc sterke 4-cilinder hybride turbomotor levert een vermogen van maarliefst 245pk en 400Nm koppel. Dit gecombineerd met de snel schakelende DSG 7-traps automaat resulteert in een acceleratietijd van 0 tot 100km/h in slechts 6,7 seconden en een topsnelheid van 250km/h. Het betreft een BTW-auto, dus voor zowel de zakelijke als particuliere klant interessant.
Voorzien van nagenoeg iedere fabrieksoptie zoals: Moonstone Grey|DSG automaat|Active Info Display / Virtual Cockpit|IQ LED koplampverlichting|LED dagrijverlichting|LED mistlampen|Zwart lederen Kuipstoelen|Elektrisch verstelbare bestuurdersstoel incl. geheugenfunctie|Stoelventilatie|Stoelverwarming|Stuurverwarming|Lane Assist|Front Assist|Cruise Limiter|Climate Control 3-zones|Navigatiesysteem Discover Media|Bluetooth|DAB+ / Digital Audio Broadcasting|APP Connect|Apple CarPlay / Android Auto|VW Soundsysteem|Voice Control|18inch LM Bakerfield velgen|Driving Profiles - Rijprofielinstellingen|Instelbare motorsound|Geperforeerd lederen multifunctioneel 3-spaaks afgevlakt sportstuurwiel|F1 schakelflippers|Parkeersensoren voor- & achterzijde|Keyless GO|Elektrisch verstelbare & verwarmbare buitenspiegels|Zwarte hemelbekleding|Elektrische ramen voor- & achterzijde|Verkeersbordenherkenning|Interieur Sfeerverlichting Premium|Zwarte raamomlijsting|Aluminium sportpedalen|Privacy Glass|Rode remklauwen|Interieurvoorverwarming / Standkachel fabrieksaf.
*Tags: R-line | R line | GTI | Performance | Clubsport | R | R20 | R32 | R36 | A3 | S-line | Pro Line S | S3 | RS3 | S4 | RS4 |S5 | RS5 | S6 | RS6 | S7 | RS7 | S8 | R8 | 4 Motion | Quattro| SUV | MPV | SAV | Hothatch | Hatchback | Full Option | 300pk | T-Cross | T-Roc | Tiguan | Touran | Touareg | Audi Q2 | Audi Q3 | Audi Q5 | Audi A7 Golf 7 | Golf 7,5 | Golf 7 Facelift | Golf 7 GP | Golf 8 | Golf VIII | Trendline | Comfortline | Highline | Highline Business
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.