Volkswagen Golf Variant 1.5 eTSI 150PK DSG R-Line Business | Pano | Cam | LED | Park assist | 18 inch
€ 41.900,- incl. BTW
Bouwjaar | 31-05-2023 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 14.878 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-768-DK Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Volkswagen Golf Variant 1.5 eTSI 150PK DSG R-Line Business | Pano | Cam | LED | Park assist | 18 inch
€ 41.900,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 31-05-2023 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 14.878 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-768-DK Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vallei Auto Groep Ede |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Galvanistraat 101 |
Postcode | 6716 AE |
Plaats | Ede |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)318 - 696000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.valleiautogroep.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2021 - 2024
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,7 s
Topsnelheid: 224 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 464 x 179 cm
Wielbasis: 267 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.325 kg
Laadvermogen: 645 kg
GVW: 1.970 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 710 kg)
Interieur
Interieur: Zwart met grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 133 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Garantie
Garantie: 12 maanden
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaardpakket (inbegrepen):
- 12 maanden wettelijke garantie
- 1/4 tank brandstof of volgeladen accu
- Reconditionering van in-/exterieur van de auto
- Autohistorie bekend
- Technische en optische voorinspectie
- Minimaal 6 maanden geldige APK
Dit afleverpakket bevat: Wettelijke garantie (12 maanden garantie)
- Vallei Service Pakket ESSENTIEEL (€ 495 meerprijs):
- Pechhulp 24/7
- Waardecheques Vallei Autogroep
- Volle tank brandstof / volgeladen accu
- Resterende fabrieksgarantie of verlengde garantie
- Mastercare Platinum lakverzegeling (t.w.v € 295,-)
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaardpakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck
Volkswagen is niet voor niets het bestverkochte automerk van Nederland. De mix van ingetogen vormgeving en slimme techniek spreekt een brede groep mensen aan. Ook deze Golf Variant heeft alle kwaliteiten die u van een Volkswagen mag verwachten. Geen gemiddelde auto, dit. De R-Line styling maakt er een opvallend geheel van. Zoals het een echte Volkswagen betaamt, verkeert deze Golf Variant in uitstekende conditie. Een solide hybride: zowel een elektromotor als een verbrandingsmotor voor maximaal rijplezier en minimale milieubelasting. In weer een wind een cabrio-gevoel? Daarvoor zorgt het elektrisch bediende glazen panorama dak. En het moeiteloos in- en uitladen is te danken aan de elektrisch bedienbare achterklep. De verwarmbare voorstoelen zijn een heerlijke extra optie, waarmee u uzelf en uw bijrijder een groot plezier doet. U blijft ook in de scherpe bochten goed ondersteund door de fraaie sportstoelen. Stramme vingers krijgen 's winters een VIP-behandeling van het verwarmd stuurwiel. Ook 18 inch lichtmetalen velgen, Full LED koplampen, sportonderstel, trailer assistent, aluminium dakrailing en extra getint glas zijn aan boord.
U zult verrukt zijn van de digitale wereld van mobiliteit; het digitale dashboard projecteert alles wat u nodig heeft om uw rit aangenaam en veilig te maken. Overzichtelijk en veilig parkeren met de achteruitrijcamera. Overal en altijd. Adapti
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.