Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Clubsport bj 2021 PANO staat
€ 36.950,-
Bouwjaar | 01-04-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 42.478 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-545-JP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Semi-automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 220 kW (300 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-04-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 42.478 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-545-JP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Semi-automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 220 kW (300 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | HAS Automotive B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Gildenstraat 43 |
Postcode | 3861 RG |
Plaats | Nijkerk |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 84088882 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hasautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Semi-automaat
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 4,6 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4295 x 1789 x 1465 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.361 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.461 kg
Interieur
Bekleding: Alcantara
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 151 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie
Garantie: AutoTrust garantie 6/12 maanden mogelijk. Vraag naar de voorwaarden.
Sublieme en zeer rijk uitgeruste Volkswagen Golf GTI Clubsport 300PK DSG Automaat uit het jaar 2021. Deze bijzondere GTI is uitgevoerd in het mooie Dolphin Grey en voorzien van vele opties die deze auto compleet maken ! Dealer onderhouden en 500km terug nog een onderhoudsbeurt gehad (factuur aanwezig!).
Een kleine greep uit de optielijst zijn oa.:
Panoramadak, Stuurverwarming, Stoelverwarming, Keyless Go&Entry, IQ-Light, Uitgebreid assistentie pakket met o.a. Line-assist, Front-assist, Adaptive Cruise Controle, Uniek mooie Clubsport sport interieur, Dynamic Light Assist, Carplay en Android auto, sfeerverlichting, draadloos laden, Automatisch inparkeren en many more...
Auto ziet er van binnen en buiten werkelijk NIEUW uit ! Rijdt en schakelt perfect !
Scherpe meeneemprijs: € 36950.-
AutoTrust garantie 6/12 maanden mogelijk. Vraag naar de voorwaarden.
FINANCIERING IS MOGELIJK !
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.