Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Clubsport MONDSTEINGRAU IQ PANO

€ 38.750,-

Bouwjaar 14-12-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 72.467 km
Deuren 5
Kenteken X-753-XZ Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Overige
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 221 kW (301 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Clubsport MONDSTEINGRAU IQ PANO


€ 38.750,-

Algemeen

Bouwjaar 14-12-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 72.467 km
Deuren 5
Kenteken X-753-XZ Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Overige
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 221 kW (301 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Mike's Car Service
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Iepenwei 5
Postcode 4191 PD
Plaats Geldermalsen
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 12887951 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.mikes-carservice.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 4,6 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 179 x 149 cm
Wielbasis: 263 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.361 kg
Laadvermogen: 569 kg
GVW: 1.930 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 151 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal

Fantastische Volkswagen Golf 8 GTI Clubsport 2.0 TSI 300PK in de prachtige kleur MNDSTEINGRAU, auto voorzien van zeer veel opties, GTI Kuipstoelen elektrische verstelbaar met memory functie, Navigatie Discover Pro (navigatie kaarten tegelijk op scherm en virtual Cockpit) , DSG Automaat, ACTIVE INFO Display Virtual Cockpit PRO ( Digitaal Dashboard ) ACC Adaptieve Cruise control, Front Assist, Lane Assist, Side Assist, DCC Mode, IQ LIGHT MATRIX LED Koplampen met led dagrijverlichting en dynamische knipperlichten, IQ LIGHT LED achterlichten met dynamische knipperlichten, Gril verlicht, Parkeer sensoren voor en achter met achteruitrijcamera, Apple Carplay, Draadloos opladen, Panoramadak, Interieur verlichting Sfeerverlichting 30 kleuren, Elektrisch verstelbare en verwarmbare inklapbare buitenspiegels, Keyless Go Keyless Entree, DAB+Radio, Climate control 2 zones, GTI Stuur multifunctioneel met flippers afgevlakt verwarmd, Stoelverwarming , Zwarte Hemel, 19 inch Volkswagen Golf GTI velgen origineel!!!


Deze auto wordt in opdracht verkocht. graag bellen als u de auto wilt bezichtigen.

= Bedrijfsinformatie =

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Al leen te bezichtigen op afspraak.
Wegens weinig opslag ruimte op locatie staan de meeste auto's ergens anders opgeslagen.
-------------------------------------------------------------------------------------------------- ------
Inruil Mogelijk - Stuur ons uw Auto Details!

Bij interesse in onze voertuigen bieden wij ook de mogelijkheid tot inruil. Heeft u een auto die u overweegt in te ruilen? Wij waarderen uw aanbod en staan open voor de mogelijkheid.

Gelieve de volgende details te voorzien:

1. Duidelijke foto's van het interieur en exterieur.
2. Eventuele zichtbare schades of deukjes.
3. Onderhoudsgeschiedenis en belangrijke details.

Op basis van deze informatie zullen wij ons best doen om u een passend aanbod te doen. Neem gerust contact op om de mogelijkheden te bespreken.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie