Volkswagen Golf 2.0 TSI 300PK DSG GTI Clubsport | Pano | Akrapovic | IQ Light | DCC | 19 inch

€ 49.900,- incl. BTW

Bouwjaar 08-11-2022
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 12.447 km
Deuren 5
Kenteken X-149-SL Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 220 kW (300 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TSI 300PK DSG GTI Clubsport | Pano | Akrapovic | IQ Light | DCC | 19 inch


€ 49.900,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 08-11-2022
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 12.447 km
Deuren 5
Kenteken X-149-SL Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 220 kW (300 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Vallei Auto Groep Ede
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Galvanistraat 101
Postcode 6716 AE
Plaats Ede
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)318 - 696000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.valleiautogroep.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2020 - 2024

Technische informatie
Koppel: 370 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 430 x 179 cm
Wielbasis: 262 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.363 kg
Laadvermogen: 567 kg
GVW: 1.930 kg

Interieur
Interieurkleur: zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 170 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,4 l/100km (1 op 13,5)

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 08-11-2027
Garantie: 12 maanden

Beschikbare afleverpakketten:
- Standaardpakket (inbegrepen):
-    12 maanden wettelijke garantie
-    1/4 tank brandstof of volgeladen accu
-    Reconditionering van in-/exterieur van de auto
-    Autohistorie bekend
-    Technische en optische voorinspectie
-    Minimaal 6 maanden geldige APK
Dit afleverpakket bevat: Wettelijke garantie (12 maanden garantie)
- Vallei Service Pakket ESSENTIEEL (€ 495 meerprijs):
- Pechhulp 24/7
- Waardecheques Vallei Autogroep
- Volle tank brandstof / volgeladen accu
- Resterende fabrieksgarantie of verlengde garantie
- Mastercare Platinum lakverzegeling (t.w.v € 295,-)
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaardpakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck

De kwaliteiten van een Volkswagen zijn vele: er is de state-of-the-art motortechniek, er is het strakke, tijdloze design en natuurlijk heeft elke Volkswagen ook uitstekende rijeigenschappen. Niet zo gek dus, dat zo veel mensen zweren bij dit merk. Al die kwaliteiten vindt u ook in deze Golf. Niet voor niets is de vraag naar gebruikte Volkswagens zo groot, want de kwaliteit staat ook na een aantal jaren nog buiten kijf, zoals aan deze Golf duidelijk te zien is. Met zijn benzinemotor en automatische transmissie is dit een prima auto voor nog vele kilometers. Het lederen interieur koestert zich in het invallende daglicht dat door het elektrisch bediend glazen panorama dak komt. En frisse lucht is een kwestie van één druk op de knop. Het kan niet op! Ervaar de weldadige warmte van de inschakelbare stoelverwarming. Geen gekleum meer in de koude dagen. Het verwarmd stuurwiel voelt als een weldaad na het ijskrabben. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook sportonderstel met adaptief dempingsysteem, Apple Carplay/Android Auto, Adaptive Cruise Control, IQ Light en laten we geweldige geluid uit de Akrapovic uitlaat niet vergeten. 

Voor de veiligheid op de weg is het goed dat u uw ogen op de weg kunt houden en uw handen aan het stuur. Want het audiosysteem, met DAB-ontvangst, en het naviga

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie