Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Pano/Standkachel/trekhaak

€ 19.990,-

Bouwjaar 01-08-2014
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 137.740 km
Deuren 5
Kenteken L-655-HN Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 161 kW (219 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Pano/Standkachel/trekhaak


€ 19.990,-

Algemeen

Bouwjaar 01-08-2014
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 137.740 km
Deuren 5
Kenteken L-655-HN Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 161 kW (219 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Ramerman Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Ambachtsstraat 43a
Postcode 7102 DW
Plaats Winterswijk
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 54393155 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.ramerman-automotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2012 - 2017
Modelcode: VII, 5G

Technische informatie
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,5 s
Topsnelheid: 244 km/u

Maten
Wielbasis: 263 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.292 kg
Laadvermogen: 558 kg
GVW: 1.850 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 690 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 148 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,1 mg/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)

Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed

Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard:
- Vloeistoffen op peil
- Minimaal 3 maanden APK
- Schoon en gereinigd 

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Andy Ramerman

Aangezien wij veel onderweg zijn, wil ik u vragen om telefonisch contact te leggen alvorens u ons bezoekt. 

De uitvoeringsspecificaties van onze voertuigen zijn met de grootste zorg aangegeven, fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beļnvloeden. Prijzen zijn gebaseerd op meeneemprijzen.

Koper is ten alle tijde in de gelegenheid, hetgeen wordt ook geadviseerd, om voor rekening koper een technische keuring te laten verrichten bij een onafhankelijk en erkend dealerbedrijf. Hierdoor krijgt de koper een goed inzicht in de algehele en technische staat van het voertuig.

Inruil is mogelijk.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie