Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Pano/Standkachel/trekhaak
€ 19.990,-
Bouwjaar | 01-08-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 137.740 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-655-HN Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 161 kW (219 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-08-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 137.740 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-655-HN Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 161 kW (219 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ramerman Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ambachtsstraat 43a |
Postcode | 7102 DW |
Plaats | Winterswijk |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 54393155 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ramerman-automotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2012 - 2017
Modelcode: VII, 5G
Technische informatie
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,5 s
Topsnelheid: 244 km/u
Maten
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.292 kg
Laadvermogen: 558 kg
GVW: 1.850 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 690 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 148 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,1 mg/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard:
- Vloeistoffen op peil
- Minimaal 3 maanden APK
- Schoon en gereinigd
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Andy Ramerman
Aangezien wij veel onderweg zijn, wil ik u vragen om telefonisch contact te leggen alvorens u ons bezoekt.
De uitvoeringsspecificaties van onze voertuigen zijn met de grootste zorg aangegeven, fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beļnvloeden. Prijzen zijn gebaseerd op meeneemprijzen.
Koper is ten alle tijde in de gelegenheid, hetgeen wordt ook geadviseerd, om voor rekening koper een technische keuring te laten verrichten bij een onafhankelijk en erkend dealerbedrijf. Hierdoor krijgt de koper een goed inzicht in de algehele en technische staat van het voertuig.
Inruil is mogelijk.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.