Volkswagen Golf 1.4 TSI | DSG | R-LINE | PDC | NAVI | XENON LED
n.o.t.k.
Bouwjaar | 20-08-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 144.678 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-098-GN Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 20-08-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 144.678 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-098-GN Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Hogeland Occasions |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nieuwe Maasdijk 8 |
Postcode | 5158 PJ |
Plaats | Heesbeen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 40941490 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hogelandoccasions.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Ledig gewicht: 1.171 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 630 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Te koop aangeboden een zeer nette Volkswagen Golf 7 R-line 1.4 TSI met een tellerstand van 144.678 dkm. Dit betreft een automaat DSG auto. Auto ziet er zowel van binnen als buiten er schitterend uit. Auto rijdt en schakelt perfect. Onderhoud documenten en boekjes zijn volledig aanwezig. Auto wordt geleverd met een nieuw APK van 1 jaar.
Unieke opties:
- 1.4 tsi motor 125pk
- DSG
- Xenon led koplampen
- R-line pakket
- R-line voorbumper
- R-line achterbumper
- R-line sideskirts
- Spoiler
- PDC parkeersesnoren voor + achter
- Multimedia
- Navigatie systeem
- Bordcomputer
- Start/stop
- Elektrische ramen voor + achter
- Elektrische bedienbare buitenspiegels
- Getinte achterruiten fabrieksaf 35%
- Lichtmetalen velgen zwart 17 inch
- Multifunctionele stuur met bedienbare multimedia
- Cruise Conrole
- Stoelverwarming
- Climate controle
- Mistlampen
en nog veel meer!!
Overige informatie
Bij ons kunt u ook uw huidige auto inruilen tegen handelsprijzen. Wij zijn rdw erkend autobedrijf en kunnen 24/7 vrijwaren + tenaamstellen. Wij rekenen geen afleveringskosten. Wij verkopen top occasions inclusief garantie.
Let op wij werken uitsluitend op afspraak. U kunt vrij eenvoudig per whatsapp een afspraak inplannen 0640941490.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.