Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI Highline

€ 12.695,-

Bouwjaar 09-01-2014
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 186.548 km
Deuren 5
Kenteken 6-SZD-81 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI Highline


€ 12.695,-

Algemeen

Bouwjaar 09-01-2014
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 186.548 km
Deuren 5
Kenteken 6-SZD-81 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Banden- & Autoservice van den Heuvel
Contactpersoon Johan van den Heuvel
Adres Gildeweg 6
Postcode 3771 NB
Plaats Barneveld
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)342 - 234000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.bandenservicevandenheuvel.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 213 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 456 x 180 x 148 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.268 kg
Laadvermogen: 632 kg
GVW: 1.900 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 680 kg)

Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 116 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Pakket D: Jouw nieuwe occasion krijgt een basis veiligheid- en vloeistoffencheck.

Vraag naar de prijzen/voorwaarden! Banden- & Autoservice van den Heuvel wil dat ieder occasion is geïnspecteerd en veilig is, dat wil jij toch ook? Onze technici hebben daarbij als uitgangspunt dat ieder auto die bij ons weggaat op dat moment voldoet aan de veiligheidsnormen zoals wij die kennen op het Nederlands wegdek. Wij maken het dus onze zorg dat jij zonder zorgen de weg op kan.

Voordat wij een auto te koop aanbieden doen wij goed marktonderzoek. Dit omdat wij onze occasions graag voor een correcte prijs willen aanbieden. Daarnaast vinden wij dat de gevraagde prijs jou moet triggeren om de auto te komen bezichtigen. Aspecten als de technische en optische staat van de auto worden hier in meegenomen. Op biedingen via internet zullen we dan ook niet reageren.

Inruil van uw huidige auto, financiering & verzekering zijn mogelijk. Wij stellen onze advertenties met de grootste zorg samen. Wanneer hier onverhoopt toch een fout in staat kan je hier geen ontlenen. Wilt u langskomen dan vragen wij u even te bellen voor een afspraak

= Bedrijfsinformatie =

Alhoewel je altijd welkom bent is het wel verstandig om voorafgaand aan je bezoek altijd even te bellen. Op die manier weten wij zeker dat wij tijd voor je vrij kunnen maken!

Openingstijden:
Maandag: 08.30-17.00
Dinsdag: 08.30-17.00
Woensdag: 08.30-17.00
Donderdag: 08.30-17.00
Vrijdag: 08.30-17.00
Zaterdag: Op afspraak (08.30-12.00)

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie