Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI Highline Automaat ?Navigatie ?Comfortstoelen ?Climate ?Cruise ?Parkeersensoren ?Lichtmetaal
€ 13.940,-
Bouwjaar | 08-05-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 100.787 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 3-TTH-47 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI Highline Automaat ?Navigatie ?Comfortstoelen ?Climate ?Cruise ?Parkeersensoren ?Lichtmetaal
€ 13.940,-
Algemeen
Bouwjaar | 08-05-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 100.787 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 3-TTH-47 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Dijk Trading Company |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Uiterwaardenstraat 2A |
Postcode | 8081 HJ |
Plaats | Elburg |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 28848020 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | vandijktc.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2013 - 2017
Modelcode: VII, 5G
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,7 s
Topsnelheid: 204 km/u
Maten
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.250 kg
Laadvermogen: 630 kg
GVW: 1.880 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 670 kg)
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 118 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Onderhoudshistorie:
- 10-04-2023 (91.232 km): grote beurt
- 14-04-2022 (80.913 km): kleine beurt
- 11-04-2021 (72.079 km): grote beurt
- 06-04-2020 (64.341 km): kleine beurt
- 28-04-2019 (54.647 km): grote beurt
- 28-04-2018 (42.570 km): grote beurt
- 21-07-2017 (32.599 km): kleine beurt
- 10-04-2016 (22.030 km): kleine beurt
Aantal eigenaren: 1
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Garantie
Garantie: 6 maanden
Beschikbare afleverpakketten:
- Rijzekerpakket Basis incl. 6 maanden garantie: (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: Real Garant 6 maanden garantie (6 maanden garantie); 6 maanden garantie, 40-Puntencheck, Geldige APK, NAP teller-rapport, RDW-leges, Tenaamstellen en vrijwaren, Vloeistoffencontrole
- Rijzekerpakket Premium 6 maanden garantie: (€ 595 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Rijzekerpakket Basis incl. 6 maanden garantie:"): Real Garant 6 maanden garantie (6 maanden garantie); Nieuwe APK; 6 maanden garantie, Afleverbeurt en 40-Puntencheck, Complete poets- en onderhoudsbeurt, NAP teller-rapport, Nieuwe APK bij aflevering, Tenaamstellen en vrijwaren
Bekijk voor meer informatie en voor de volledige fotoreportage op onze website: www.vandijktc.nl
Volledig onderhouden Volkswagen Golf 1.4 TSI Highline Automaat van 2014 met een tellerstand van 100.787 km!
? Automaat DSG-7
? Comfortstoelen Alcantara
? 1e eigenaar
? Nationale AutoPas
? Origineel Nederlandse auto
Compleet uitgerust met o.a.: Licht & Regensensor, Automaat, Alcantara bekleding, Comfort stoelen, Navigatiesysteem, Cruise control, Climate Control, Lichtmetalen velgen 16", Parkeersensoren voor & achter, Isofix, Etc..
Graag nodigen wij u uit voor een bezichtiging in onze showroom te Elburg. Neem gerust contact op voor het maken van een afspraak.
De geadverteerde prijzen zijn exclusief afleveringspakket
Rijzekerpakket 6 maanden garantie:
Tenaamstellen en vrijwaren, nieuwe APK bij aflevering, NAP teller-rapport, 6 maanden garantie, afleverbeurt en 40-Puntencheck, complete poets- en onderhoudsbeurt. Dit alles tegen een meerprijs van slechts € 595,- incl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.