Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI TCR 290PK Adap Cruise / Akrapovic / Dynaudio / Panodak / Leder / 19/ Climate / Navi / Camera

€ 32.390,-

Bouwjaar 21-02-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 110.428 km
Deuren 5
Kenteken R-425-BL Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 213 kW (290 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI TCR 290PK Adap Cruise / Akrapovic / Dynaudio / Panodak / Leder / 19/ Climate / Navi / Camera


€ 32.390,-

Algemeen

Bouwjaar 21-02-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 110.428 km
Deuren 5
Kenteken R-425-BL Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 213 kW (290 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Koudijs
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Meulunterseweg 40
Postcode 6741 HN
Plaats Lunteren
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)318 - 482711 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijf-koudijs.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jan 2019 - mrt 2020
Modelcode: VII, 5G

Technische informatie
Koppel: 380 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 5,6 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 427 x 180 x 148 cm
Wielbasis: 263 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.330 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 1.900 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 174 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja

Beschikbare afleverpakketten:
- Basis Service Pakket (zonder meerprijs): Technische inspectie + vloeistofcontrole, Geldige APK
- Service Pakket (€ 395): € 395,- : 2 maanden garantie op motor en versnellingsbak, Nieuwe APK, Onderhoudsbeurt, Poetsen interieur/ exterieur, Vervangend vervoer tijdens garantie (excl. brandstof)
- Full Service Pakket (€ 895): € 895,- : 6 maanden garantie, Nieuwe APK, Onderhoudsbeurt conform schema, Professioneel poetsen interieur/ exterieur, Airco controle en afvullen van het systeem, Half volle tank brandstof, Vervangend vervoer tijdens garantie ( ex. brandstof)

Je hoort het, je voelt het, je ervaart het: dit is een Duitse klasseauto. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze Golf ziet er dan ook uit als nieuw. Trap het gaspedaal in en voel de geweldige acceleratie van de viercilinder benzinemotor van deze sportwagen. Altijd al een voorkeur voor een lederen interieur gehad? Deze Volkswagen Golf heeft het! Voorin is het 's winters genieten met de verwarmbare voorstoelen voor zowel bestuurder als bijrijder. Sportief rijden stelt eisen aan een stevige zitpositie voor rijder en bijrijder. Vandaar de strakke sportstoelen! Het interieur baadt in een zee van licht met het elektrische bediende glazen panoramadak. Tot de uitrusting behoren ook 19 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, adaptief dempingsysteem, LED-dagrijverlichting, dakspoiler en elektrisch inklapbare buitenspiegels.

De indeling van het digitale dashboard is zo ingericht dat u met één blik precies weet wat u weten wilt. Strak inparkeren wordt een fluitje van een cent door de achteruitrijcamera. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt afstand tot het voertuig voor u. De file assistent verzacht het fileleed door automatisch veilig afstand te houden tot de voorligger en zo nodig zelfs te stoppen als de rij tot stilstand komt. Bedient u de auto liever met uw stem? Dan is het goed om te weten dat spraakbediening aanwezig is. En deze auto heeft ook connected drive services, premium audiosysteem, navigatiesysteem met harde schijf, achteropkomend verkeer waarschuwing, automatische airconditioning

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie