Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI TCR DSG automaat 2e|DLR|Virtual Cockpit|Panoramadak|Alcantara|Camera|Keyless|DynAudio|CarPlay|19inch

€ 32.950,-

Bouwjaar 25-06-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 59.306 km
Deuren 5
Kenteken H-444-XD Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 257 kW (350 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI TCR DSG automaat 2e|DLR|Virtual Cockpit|Panoramadak|Alcantara|Camera|Keyless|DynAudio|CarPlay|19inch


€ 32.950,-

Algemeen

Bouwjaar 25-06-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 59.306 km
Deuren 5
Kenteken H-444-XD Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 257 kW (350 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Sjaak van Huenen Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Broekstraat 28
Postcode 7122 LC
Plaats Aalten
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)543 - 471590 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.sjaakvanhuenen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 5,6 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 427 x 180 x 149 cm
Wielbasis: 263 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.330 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 1.900 kg

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 151 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

VOOR EEN UITGEBREIDE FOTOREPORTAGE MET 86 FOTO'S EN MEER INFORMATIE ZIE ONZE WEBSITE WWW.SJAAKVANHUENEN.NL

NIEUW MODEL | MODEL 2019 | FACELIFT! Een uniek exemplaar; deze in prachtige staat verkerende Volkswagen Golf 7.5 GP 2.0 TSI GTI TCR 350pk DSG automaat! Afkomstig van de 2e eigenaar en uiteraard volledig VW dealer onderhouden met een zeer interessante gecontroleerde tellerstand van 59.306km. In de liefhebbersconfiguratie uitgevoerd; Lederen/Alcantara TCR sportstoelen, de Virtual Cockpit en natuurlijk het Panoramisch glazen schuif-/kanteldak.

Voorzien van opties zoals: DSG AUTOMAAT|5-Deurs|Pure White|Active Info Display / Virtual Cockpit|Panoramisch glazen schuif-/kanteldak|Zwart lederen/alcantara TCR sportstoelen + rode stiksels en verstelbare lendensteun|Stoelverwarming|19inch TCR Reifnitz Black velgen|Rear View / Achteruitrijcamera|Parkeersensoren voor- & achterzijde|LED dagrijverlichting|LED Plus Matrix koplampverlichting|3D Dynamische knipperlichten|LED achterlichten|Coming-/Leaving Home|Navigatiesysteem Discover Media|Bluetooth|DynAudio Soundsysteem|APP Connect|Apple CarPlay / Android Auto|Qi inductief opladen smartphone|Voice Control|DCC / Dynamic Chassis Control - Instelbare schokdemperregeling|Instelbare rijprofielinstellingen|Uitlaatklep / Motorsound regelbaar|Zwarte hemelbekleding|Lederen 3-spaaks afgevlakt TCR sportstuurwiel + rode 12-uurs markering|DSG F1 schakelflippers|ACC / Adaptieve Cruise Control|Spiegelpakket - Elektrisch inklapbare buitenspiegels|Automatisch dimmende binnenspiegel|Licht- & zichtpakket|Elektrische ramen voor- & achterzijde|Climate Control Dual-zone|Interieur sfeerverlichting premium|RVS instaplijsten incl. verlichting|RVS pedalen|Privacy Glass|Carbon buitenspiegelkappen|Hoogglans zwarte spoiler|Hoogglans zwarte sideskirts|Alarmsysteem fabrieksaf|Software optimalisatie 290pk -> 350pk.

*Tags: Volkswagen | Up! | Polo | Golf | Golf 7 | Golf 7.5 | Golf 7,5 | Golf 7 GP | Golf 8 | R-line | R line | GTI | Performance | Clubsport | TCR | R | R20 | R32 | R36 | S3 | RS3 | RS | S4 | RS4 |S5 | RS5 | S6 | RS6 | S7 | RS7 | S8 | R8 | 4 Motion | Hothatch | Hatchback | Full Option | Audi | A3 | A4 | S-line | S line | Comfortline | Highline | Highline Business R | R | R20 | R32 | R36 | 4 Motion | 4-Motion | Quattro | LED | LED Plus | Dynamische knipperlichten | 3D knipperlichten | 220pk |

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie