Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI 12 MAANDEN GARANTIE

€ 32.850,-

Bouwjaar 23-08-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 33.847 km
Deuren 5
Kenteken X-449-ZL Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI 12 MAANDEN GARANTIE


€ 32.850,-

Algemeen

Bouwjaar 23-08-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 33.847 km
Deuren 5
Kenteken X-449-ZL Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam MAXX Auto B.V.
Contactpersoon Dhr. Murat
Adres Industrieweg 12
Postcode 5324 JX
Plaats Ammerzoden
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 39431186 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.maxxauto.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 179 x 149 cm
Wielbasis: 262 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.363 kg
Laadvermogen: 587 kg
GVW: 1.950 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 730 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)

Staat
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal

Het maakt niet uit welk model u kiest. Met een Volkswagen koopt u altijd een stijlvolle en praktische auto, zoals deze GOLF bewijst. Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Zoals deze GOLF, bijvoorbeeld. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Koude start? Niet met de verwarmbare voorstoelen! De sportstoelen houden u en uw bijrijder goed op z'n plek tijdens het accelereren en bij het nemen van scherpe bochten. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, LED-dagrijverlichting, trailer assistent, elektrisch inklapbare buitenspiegels en extra getint glas.

Begeef u op de geweldige rit door de digitale wereld van mobiliteit waar alles wat u wenst voor comfort en veiligheid, wordt geprojecteerd op het digitale dashboard. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt afstand tot het voertuig voor u. De radio harder of zachter zetten of iemand uit uw contactenlijst bellen. Dankzij de spraakbediening doet u dit allemaal met uw stem. De jeugd is niet los te maken van hun smartphone, en dat zie je ook aan deze jonge auto. Via een speciale app staat u overal en altijd in contact met uw vierwieler. Superhandig! Prettig, altijd weten waar je moet zijn en hoe lang de rit nog duurt met het navigatiesysteem. Met achteropkomend verkeer waarschuwing, kruisend verkeer detectie, electronic climate control, sportstuur met schakelpaddels, draadloos opladen en DAB ontvangst is deze Volkswagen helemaal compleet.

Elektronische veiligheidsvoorzieningen helpen u onderweg om de situatie op de weg te beoordelen. Deze systemen waarschuwen u als er een riskante situatie ontstaat, en kunnen in bepaalde gevallen ook zelf ingrijpen. U rijdt ook veiliger omdat deze auto voor u de verkeersborden langs de weg kan lezen. De belangrijkste borden worden op uw instrumentarium geprojecteerd, zodat u ze niet kunt missen. Het Lane-keeping systeem garandeert dat u zich niet onverhoeds buiten de lijnen van de rijstrook begeeft. Het forward collision warning-systeem waarschuwt indien een botsing dreigt met een voorliggend of tegemoetkomend voertuig. Dankzij veiligheidsvoorzieningen als dodehoekdetectie, accident avoidance syst

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie