Volkswagen Golf 2.8 VR6/ 88.000km/ Volledige historie

€ 18.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 09-12-1996
Categorie Oldtimer
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 88.317 km
Deuren 5
Kenteken Z-112-FF Verzekeren
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.790 cc
Vermogen 128 kW (174 pk)

Volkswagen Golf 2.8 VR6/ 88.000km/ Volledige historie


€ 18.950,-

Algemeen

Bouwjaar 09-12-1996
Categorie Oldtimer
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 88.317 km
Deuren 5
Kenteken Z-112-FF Verzekeren
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.790 cc
Vermogen 128 kW (174 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Aeen Exclusieve Automobielen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Energieweg 8
Postcode 3771 NA
Plaats Barneveld
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)342 - 493972 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.aeen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Hatchback (5-drs)

Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 4 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/50 R15
Acceleratie (0-100): 9,0 s
Topsnelheid: 220 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 402 x 170 x 141 cm
Wielbasis: 248 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.170 kg
Laadvermogen: 550 kg
GVW: 1.720 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
Emissieklasse: Euro 2

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

Aantoonbare historie:

12.1996 1km afleverbeurt
01.1998 10.210km service 1
10.1999 21.308km service 2
11.2001 26.206km service 3
12.2002 30.635km service 4
12.2003 35.751km service 5
02.2005 38.411km service 6
06.2006 43.058km service 7
04.2007 46.210km service 8
05.2008 50.043km service 9
06.2009 53.542km service 10
01.2011 57.463km service 11
06.2012 64.060km service 12
04.2013 68.169km service 13
05.2014 73.852km service 14
05.2015 79.401km service 15
06.2016 80.794km service 16
07.2018 82.688km service 17
07.2019 83.555km service 18
10.2020 85.260km service 19
03.2022 86.580km service 18
03.2024 88.288km Eerste registratie NL

Fabriekskleur: DRAGONGRUEN METALLIC

= Bedrijfsinformatie =

Bij ons bepaalt u zelf de garantie- en afleveringscondities van de auto die u wilt aanschaffen.
Elke auto wordt aangeboden voor een zogenoemde meeneemprijs.

Heeft u vragen?
Stuur dan een bericht of WhatsApp naar 06-27088885
Wij zijn uiteraard ook telefonisch bereikbaar.

Mailen kan naar: info@aeen.nl


MET VRIENDELIJKE GROET,

PATRICK OOSTERVEER
Aeen Exclusieve Automobielen
Energieweg 8
3771 NA Barneveld
Tel.: +31 342 493 972
www.aeen.nl

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie