Volkswagen Golf 7 2.0 TSI GTI DSG Performance PANO | LED | Virtual cockpit
€ 24.990,-
Bouwjaar | 17-05-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 89.985 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-108-KJ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 169 kW (230 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 17-05-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 89.985 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-108-KJ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 169 kW (230 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | KS Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Fabriekstraat 10 |
Postcode | 7005 AR |
Plaats | Doetinchem |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)314 - 234384 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ksautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,4 s
Topsnelheid: 248 km/u
Maten
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.308 kg
Laadvermogen: 572 kg
GVW: 1.880 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 700 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 148 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Volledig originele VW GOLF 7 (7.5 / facelift) GTI uit 2017.
Deze Golf is afkomstig van de 1e eigenaar. Dat de GTI in het bezit is geweest van een serieuze eigenaar, welke de auto met liefde en voorzichtigheid heeft behandeld is te zien aan de staat en uitvoering van de auto.
De golf is volledig origineel, geen aanpassingen aan de software, uitlaat, velgen of dergelijke.
Deze Golf is geproduceerd in 2017 en heeft dus geen OPF-filter, waardoor deze Golf nog wél voor de mooie GTI klanken de uitlaat zorgt.
Het betreft een volle uitvoering met o.a.:
-elektrisch panormadak-/schuifkanteldak;
-virtual cockpit;
-DSG-automaat;
-LED verlichting.
Additionele info.:
-Onderhoudshistorie volledig aanwezig;
-2 sleutels;
-APK geldig tot 31-05-2026.
= Bedrijfsinformatie =
Door een selectief aankoopproces kunnen wij kwalitatieve occasions aanbieden. Onze auto's hebben een helder en gedocumenteerd verleden. Naast het bovenstaande ondergaat elke binnengekomen occasion een technische controle, zodat onze klanten zorgeloos kunnen genieten van hun aangekochte occasion!
Voor klanten die een stukje extra zekerheid willen bieden wij verschillende opties in garantiepaketten aan (zowel huisgaranties als garantiepaketten via bijv. Autotrust).
Inruil van uw huidige auto, financieringen en garantiepaketten bestaan tot de mogelijkheden, neem hierover contact op met onze verkoopadviseur.
Mocht deze auto uw interesse hebben gewekt, neem dan vrijblijvend contact op met onze verkoopadviseur.
Disclaimer:
Onze advertenties worden altijd zo zorgvuldig en accuraat mogelijk opgesteld.Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Bij twijfel kunt u altijd contact opnemen met de verkoopadviseur. Er kunnen geen rechten ontleend worden aan de informatie in onze advertentie.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.