Volkswagen Golf 1.4-16v, Airco, BBS, Stoelverwarming, APK
€ 2.450,-
Bouwjaar | 26-11-2002 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 185.164 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-014-SR Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 26-11-2002 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 185.164 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-014-SR Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | DM automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Lage Brink 24 |
Postcode | 7317 BE |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 7009771 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 13,5 s
Topsnelheid: 171 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 415 x 174 x 144 cm
Wielbasis: 251 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.065 kg
Laadvermogen: 605 kg
GVW: 1.670 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 580 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Emissieklasse: Euro 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Nette Volkswagen Golf 1.4 met een kilometerstand van 184.000. Van buiten ziet deze auto er netjes verzorgd uit, geen beschadigingen. Van binnen zijn de stoelen vlekvrij alleen is het stof van 1 deurpaneel niet heel netjes meer. De auto rijdt zoals het moet. Het is een frisse auto om in te rijden en om te zien.
Onderhoud & reparaties
- Boekjes aanwezig bij de auto
- Kleine onderhoudsbeurt is mogelijk voor €150,-
- Nieuwe APK inbegrepen!
- Distributieriem vervangen in 2021!
= Bedrijfsinformatie =
Wij hebben alle moeite genomen om de informatie over de auto's zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Er kunnen geen rechten ontleend worden over de informatie in onze advertentie.
INFORMATIE:
Wij hanteren geen openingstijden, van maandag t/m zaterdag kunt u een bezichtiging plannen op afspraak. Na 18:00 uur en op zondag zijn wij telefonisch niet bereikbaar. U kunt wel mailen of via Whatsapp een bericht sturen, wij zullen hier op een ander moment op terug komen.
Mail adres: info@dmautomotive.nl
Telefoonnummer Whatsapp: +31 55 700 97 71
Wij zijn RDW erkend en kunnen de tenaamstelling bij ons in orde maken, hier hanteren wij geen extra kosten voor.
De betaling gelieve per PIN of bankoverschrijving, maar contant mag ook.
Wij reserveren alleen auto's als er is aanbetaald.
Heeft u een auto in te ruilen? Daar hebben wij het volgende voor nodig: foto's, kenteken en een kilometerstand. Dit mag verzonden worden via Whatsapp of mail.
DM Automotive
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.