Volkswagen Golf Cabriolet 1.2 TSI BlueMotion

€ 9.449,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 17-04-2012
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 134.290 km
Deuren 2
Kenteken 90-TTD-2 Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Volkswagen Golf Cabriolet 1.2 TSI BlueMotion


€ 9.449,-

Algemeen

Bouwjaar 17-04-2012
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 134.290 km
Deuren 2
Kenteken 90-TTD-2 Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Valk
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Wattstraat 13
Postcode 3771 AG
Plaats Barneveld
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)342 - 450306 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autovalk.com
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. cabriokap
  • open dak (electrisch)
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: apr 2011 - jan 2016
Modelcode: VI, 5K

Technische informatie
Koppel: 175 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 186 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 434 x 178 x 142 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.321 kg
Laadvermogen: 529 kg
GVW: 1.850 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 710 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 132 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)

Historie
Aantal eigenaren: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Zodra de zon zich laat zien, kunt u heerlijk genieten achter het stuur van deze cabriolet. Robuust, luxe en hoogstaande technologie samengebracht in deze Volkswagen Golf Cabriolet, een weerspiegeling van de excellente kwaliteit van Duitse automerken. Zoals het een echte Volkswagen betaamt, verkeert deze Golf Cabriolet in uitstekende conditie. Met zijn benzinemotor en handgeschakelde zesversnellingsbak is dit een prima auto voor nog vele kilometers. Een goede zithouding is wel zo prettig. Daarom is deze auto voorzien van comfortstoelen. Met deze auto gaat open rijden wel heel erg eenvoudig: het elektrische dak opent of sluit met een druk op de knop. Het brandstofverbruik is laag, mede dankzij het start-stop systeem. Bij de rijke uitrusting horen ook elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bediende ramen en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.

Meer rijcomfort en minder brandstofgebruik? Even de cruise control instellen en dan ontspannen rijden! In de zomer zit u ontspannen achter het stuur dankzij de ingebouwde airconditioning. Ook is de Volkswagen uitgerust met: lederen stuur en versnellingspook, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.

Zoals u mag verwachten van deze Volkswagen Golf Cabriolet is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Op een helling houdt hill hold control de handrem vast totdat u weer gas geeft.

Dat de kilometerstand van deze auto klopt, blijkt uit het tellerrapport van Nationale Autopas. Altijd al gedroomd van rijden in een cabrio? Dat kan nu! Bel voor een proefrit!

= Bedrijfsinformatie =

INRUIL MOGELIJK!

Voor meer informatie of voor het maken van een afspraak kunt u contact opnemen met +31615432912 / 0342-450306.

MOCHT U LANGS WILLEN KOMEN VOOR DEZE AUTO, BELT U DAN ALTIJD EERST EVEN VOORDAT U WEG RIJDT. WIJ HOUDEN DE REISTIJD DE AUTO VOOR U VAST!

Voor een uitgebreide fotoreportage en filmpje kijkt u op www.autovalk.com.
U kunt ons en onze activiteiten ook volgen op facebook.com/autovalk.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie