Volkswagen Golf Cabriolet 1.2 TSI BlueMotion Highline uitvoering , airco/clima cruise, elec pakket, pdc, multi-stuur, nwe apk

€ 9.299,-

Bouwjaar 30-04-2012
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 143.886 km
Deuren 2
Kenteken T-503-XR Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Volkswagen Golf Cabriolet 1.2 TSI BlueMotion Highline uitvoering , airco/clima cruise, elec pakket, pdc, multi-stuur, nwe apk


€ 9.299,-

Algemeen

Bouwjaar 30-04-2012
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 143.886 km
Deuren 2
Kenteken T-503-XR Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Theunissen Automobielen B.v
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Wilmersdorf 3
Postcode 7327 AD
Plaats Apeldoorn
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 45246173 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website theunissen-automobielen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. cabriokap
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 186 km/u
Ledig gewicht: 1.295 kg
Wielbasis: 258 cm

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Afleverpakket (1) (inbegrepen à € 299): mobiliteits garantie 3 maanden of tot een max van 2500 km op motor en technisch draaiende delen exclusief arbeidsloon
Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie
- meeneemprijs pakket (€ 299 korting): vloeistof controle , controle van de technische delen, geen afleverbeurt, geen nwe apk, geen garantie, auto wordt gekocht op algehele eigen risiko, geen conformiteits garantie ( afgekocht kopen tegen de laagste scherpe internet meeneem prijs)
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Afleverpakket (1)"): geen garantie !
- Afleverpakket (2) (€ 400 meerprijs): 6 maanden autotrust instap garantie, ( reparatie verzekering op alle reparaties die onder de garantie vallen, incl arbeidsloon)
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Afleverpakket (1)"): Autotrust garantie

Ingetogen vormgeving, een veelzijdig interieur en moderne veiligheidssystemen zijn eigenschappen die u in elke Volkswagen terugziet. Waarom Volkswagen een goede keuze is, ervaart u zelf met deze Golf Cabriolet. Zoals het een echte Volkswagen betaamt, verkeert deze Golf Cabriolet in uitstekende conditie. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Goeie looks? Jazeker! Maar de sportstoelen zorgen ook voor een goed gesteunde en comfortabele zit. Met een simpele druk op de knop opent het cabriodak en geniet u van de buitenlucht. Een deel van de uitlaatgassen in de lucht komt van stilstaande auto's in de file. Daarom is deze Volkswagen Golf Cabriolet voorzien van een start-stop systeem dat automatisch regelt dat de motor alleen draait voor de voortstuwing. Staat u vast? Dan gaat de motor vanzelf uit. Rijden? Dan gaat-ie direct weer aan. Ook 16 inch lichtmetalen velgen, windscherm, getint glas, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen en elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels zijn aan boord.

Het audiosysteem bedient u vanaf het stuurwiel, zodat u uw ogen op de weg kunt houden. Het spreekt voor zich dat u in deze auto ook airconditioning aantreft. In de regen hoeft u niet langer zelf de ruitenwissers in te schakelen. De regensensor zorgt ervoor dat de ruitenwissers altijd op de juiste snelheid werken. Boem is ho? Niet bij deze Volkswagen Golf

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie