Volkswagen Golf Cabriolet 1.4 TSI Automaat , Dealer Onderhouden , Clima / Cruise / Elec.Pakket / Navi-Multimedia / Isofix / 17 Lm
€ 11.450,-
Bouwjaar | 27-10-2012 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 164.588 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 95-ZFD-7 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 118 kW (161 pk) |
Volkswagen Golf Cabriolet 1.4 TSI Automaat , Dealer Onderhouden , Clima / Cruise / Elec.Pakket / Navi-Multimedia / Isofix / 17 Lm
€ 11.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 27-10-2012 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 164.588 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 95-ZFD-7 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 118 kW (161 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Midden Veluwe Auto's B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Putterweg 60A |
Postcode | 3886 PD |
Plaats | Garderen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53479389 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.middenveluweautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 8,4 s
Topsnelheid: 216 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 425 x 178 x 142 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.403 kg
Laadvermogen: 537 kg
GVW: 1.940 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 148 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Zeer Nette en Goed Onderhouden Volkswagen Golf Cabriolet 1.4 TSI Automaat , Dealer Onderhouden , Clima / Cruise / Elec.Pakket / Navi-Multimedia / Isofix / 17" Lm
Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2012 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 118 kW (160 PK) en een cilinderinhoud van 1390 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 216 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 8,4 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 6,3 liter per 100 km en hij weegt 1403 kg. De APK is geldig tot 01-02-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 225,- per kwartaal.
= Bedrijfsinformatie =
Bel even van te voren als u komt kijken, dan voorkomt u eventuele teleurstelling dat de auto al verkocht is !!
Inruil van uw huidige auto, motor of boot is mogelijk.
tel 06 53479389
Website : www.middenveluweautos.nl
E-mail : info@middenveluweautos.nl
Whatsapp : 0653479389
Ons bezoekadres is Putterweg 60A, 3886 PD Garderen.
Wij zijn geopend van:
maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur.
zaterdag van 09.00 tot 14.00 uur.
Zondag GESLOTEN
Buiten Openingstijden op Telefonische Afspraak
Ondanks de zorg die besteed wordt aan een correcte invoer van de gegevens,
kunnen wij niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten.
Kijk voor meer scherp geprijsde auto's naar onze andere advertenties!
Tot ziens bij MIDDEN VELUWE AUTO'S B.V.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.