Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Performance 316 pk Stage 2 Aut Leder Clima Cruise Navi Xenon Camera 19B52 Incl nw Apk 29-04-2025
€ 17.950,-
Bouwjaar | 13-05-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 127.311 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-470-GK Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 232 kW (316 pk) |
Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Performance 316 pk Stage 2 Aut Leder Clima Cruise Navi Xenon Camera 19B52 Incl nw Apk 29-04-2025
€ 17.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 13-05-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 127.311 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-470-GK Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 232 kW (316 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto's en Co B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | 't Holland 23a |
Postcode | 6921 GX |
Plaats | Duiven |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 40380276 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autosenco.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/35 R19
Acceleratie (0-100): 6,4 s
Topsnelheid: 248 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 180 x 145 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.324 kg
Laadvermogen: 556 kg
GVW: 1.880 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 710 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
In zeer nette staat verkerende en perfect rijdende VW Golf 2.0 TSi GTi Performance Automaat 5-deurs 316 pk (stage 2 tuning met vermogensuitdraai) met zwart vol leder interieur met stoelverwarming, climate control, cruise control, pdc voor en achter, origineel navigatiesysteem, lane assist, privacy glas, 19 inch B52 lm velgen met zgan Vredestijn banden, metallic lak, bi-xenon verlichting met koplampsproeiers, adaptieve stuurbekrachtiging, achteruitrij camera, elec ramen voor en achter, centrale vergrendeling op afstand, mistlampen voor, middenarmsteun, mtf leder stuur, boardcomputer, radio/aux met dyn soundsysteem, mistlampen voor, isofix, keyless entry/go, LED dagrijverlichting plus achterlichten, clubsport sportuitlaat, lichtautomaat, regensensor, donkere hemel, sportonderstel, elec inklapbare buitenspiegels, in hoogte verstelbare stoelen en stuur, bumpers en spiegels in carrosseriekleur etc. NL kenteken 2019 en onderhoudsboekjes (zeer compleet ingevuld) en NAP (nationale autopas) certificaat en 2 sleutels aanwezig. Inruil en financiering mogelijk. Koopje voor deze prachtige en super complete VW Golf 2.0 TSi Gti Performance nu slechts 17,950,- incl nieuwe Apk tot 29-04-2025 bij aflevering. (All-in prijs wij berekenen geen afleveringskosten).
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.