Volkswagen Golf Cabriolet 1.8

€ 4.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 16-04-1996
Categorie Oldtimer
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 206.769 km
Deuren -
Kenteken NX-BL-48 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud -
Vermogen -

Algemeen

Bouwjaar 16-04-1996
Categorie Oldtimer
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 206.769 km
Deuren -
Kenteken NX-BL-48 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud -
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Zaayer
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Ommerenveldseweg 67
Postcode 4032 NB
Plaats Ommeren
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)344 - 601632 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.zaayer.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Carrosserievorm: Cabriolet
Interieurkleur: Antraciet
Emissieklasse: Euro 2
Aantal sleutels: 1
Beschikbare afleverpakketten:

- Afleverpakket 1 (€ 199): Bassis pakket
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK, Ternaamstelling, Vloeistoffen controle, Vrijwaring inruil auto, Wassen & uitzuigen van de auto
- Afleverpakket 2 (€ 499): Comfort Pakket
Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie (3 maanden garantie); 3 maanden Huisgarantie, Halfvolle tank brandstof, Nieuwe APK, Onderhoudsbeurt klein, Ternaamstelling, Uitgebreide poetsbeurt binnen & buiten, Vrijwaring inruil auto

Deze auto is vanaf 2017 bij ons in onderhoud geweest

= Bedrijfsinformatie =

Interesse in één van onze voertuigen?
Neem contact met ons op over de beschikbaarheid.
Maandag 29 en dinsdag 30 april verbreden wij onze kennis en is onze afdeling verkoop en de werkplaats gesloten.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie