Volkswagen Golf Cabriolet 1.8

€ 1.050,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 31-03-1994
Categorie Oldtimer
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 281.654 km
Deuren 2
Kenteken 77-NB-GR Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.781 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Algemeen

Bouwjaar 31-03-1994
Categorie Oldtimer
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 281.654 km
Deuren 2
Kenteken 77-NB-GR Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.781 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autosloperij Pieper BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Broekermolenweg 3a
Postcode 3882 MG
Plaats Putten
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)341 - 360300 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autosloop.com
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • radio/cd speler

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Cabriolet

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,1 s
Topsnelheid: 172 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 402 x 170 x 141 cm
Wielbasis: 248 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.142 kg
Laadvermogen: 438 kg
GVW: 1.580 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 500 kg)

Interieur
Interieur: Lichtgrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
Emissieklasse: Euro 1

Staat
Aantal sleutels: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

Deze Volkswagen Golf Cabriolet komt uit 1994, werd geleverd van 29-10-1993 tot 31-12-1997 en kostte toen € 21.069,-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2003 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 66 kW (90 PK) en een cilinderinhoud van 1781 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 172 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 13,1 seconden. De APK is geldig tot 28-08-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 144,58 per kwartaal.

= Bedrijfsinformatie =

Autosloperij Pieper BV
Broekermolenweg 3a
3882 MG Putten
0341-360300

Open maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 17.30. Zaterdag van 08.30 tot 12.00.

Ook het adres voor nieuw plaatwerk, verlichtingsdelen, uitlaten, brandstofpompen en accu's.

Natuurlijk verkopen wij ook gebruikte delen. Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie