Volkswagen Golf Cabriolet NL-auto 1e eigenaar 61.746km #UNIEK
€ 27.940,-
Bouwjaar | 01-05-1991 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 61.746 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | ZN-46-RN Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.781 cc |
Vermogen | 72 kW (98 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-05-1991 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 61.746 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | ZN-46-RN Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.781 cc |
Vermogen | 72 kW (98 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Jan de Croon b.v. |
Contactpersoon | Maarten de Croon |
Adres | Leigraaf 44 |
Postcode | 7391 AL |
Plaats | Twello |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)571 - 275903 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 22375366 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.AUTOBEDRIJFDECROON.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
-- ORIGINEEL --
** LET OP !! Onze SHOWROOM aan de Leigraaf 44 te Twello is ALLEEN OP AFSPRAAK OPEN.
U kunt ons telefonisch bereiken op 0571-275903 / WhatsApp 06-22375366 of via de mail VERKOOP@JANDECROON.NL voor meer informatie over een door ons aangeboden voertuig.
Hartelijk dank voor uw getoonde interesse in onze Volkswagen Golf Cabriolet uit 1991.
Voorzien van de 1.8 met 98pk gekoppeld aan een goed schakelende automaat.
Zowel van binnen als buiten in zeer originele staat.
Afkomstig van de 1e eigenaar met complete historie.
1e lak
Originele cabrio dak
Prachtige kwaliteit !
Tijdloos genieten !!
Rijklaar geleverd, APK 04-2025.
BOSCH CAR SERVICE Automobielbedrijf Jan de Croon is sinds 1928 uw partner in mobiliteit. Reeds 3 generaties actief in de automobielbranche. 6 dagen per week zijn wij geopend op afspraak. Al onze auto's zijn ook leverbaar met aantrekkelijke financiering voor zowel particulier als zakelijke klanten. Wilt u een auto komen bezichtigen ALTIJD van tevoren contact opnemen, dit voorkomt teleurstellingen. Voor meer informatie en bezichtiging kunt u bellen met 0571-275903 of mailen naar verkoop@jandecroon.nl. Tot ziens in Twello. INRUIL AUTO / MOTOR / BOOT / CARAVAN / CAMPER / SCOOTER mogelijk.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.