Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI TCR AKRAPOVIC/VIRTUAL/DYNAUDIO/

€ 35.949,-

Bouwjaar 20-12-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 54.662 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 213 kW (290 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI TCR AKRAPOVIC/VIRTUAL/DYNAUDIO/


€ 35.949,-

Algemeen

Bouwjaar 20-12-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 54.662 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 213 kW (290 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Tomas Weyn
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Malkenschoten 1D
Postcode 7333 NL
Plaats Apeldoorn
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 20102380 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.tomasweynautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cd wisselaar
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • deelbare achterbank (gelijk)
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • winterbanden
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 5,6 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 4268 x 1799 x 1442 cm
Wielbasis: 2.626 cm
Inhoud laadruimte: 380/1.270 l

Gewichten
Ledig gewicht: 1.310 kg
Max. dakbelasting: 75 kg

Interieur
Interieurkleur: darkGray
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 151 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Te koop aangeboden:

In een uitmuntende staat verkerende compleet aantoonbaar onderhouden zeer compleet uitgevoerde en tevens perfect rijdende Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI TCR met slechts aantoonbaar 54.662 km! Deze Volkswagen beschikt over een geheel onderhoudsverleden een NAP aantoonbaar kloppende kilometerstand (d.m.v. een NAP teller rapport en een onderhoudshistorie) en een nieuwe APK keuring (31-01-2025)!

IN NIEUWSTAAT VERKERENDE VOLKSWAGEN GOLF 2.0 TSI GTI TCR!

VOLLEDIG AANTOONBAAR ONDERHOUDEN!

Elektrische ramen
Elektrische spiegels
Adaptive cruise control
Front assist
Dynaudio
Akrapovic uitlaatsysteem
DAB+
Verstelbaar onderstel
Apple carplay
Virtual cockpit (digitaal dashboard)
Dynamische achter lampen
Automatische afstandsregeling (ACC)
Xenon verlichting
Dodehoek detectie
Verkeersborden herkening
Navigatie
Keyless entry
Keyless GO
DSG automaat (7 versnellingen)
Schuif/kantel dakraam
Achteruitrijcamera
Getinte achterramen
Facelift model
Zwarte hemel
Parkeersensoren (voor + achter)
AUX aansluiting
ISOFIX
Cruise control
Verwarmde buitenspiegels
Climate control (automatische airco)
2.0 TSI met origineel 290 pk
Lichtsensor
Geheel aantoonbaar onderhouden
Bumpers + spiegels in carr. kleur meegespoten
Radio/CD Speler
Stuurwielbediening
Handsfree bellen
Airbags
5-deurs
Achterbanken in delen neerklapbaar
2 origineel geleverde sleutels aanwezig
Centrale deurvergrendeling op afstand
Boordcomputer
NAP (de kilometerstand is gecontroleerd door Nationale AutoPas Nederland en is daarom dus aantoonbaar en gegarandeerd logisch!)
Mistlampen achter + voor
Stuurbekrachtiging
Lichtmetalen velgen
Afdekscherm bagageruimte
Nieuwe APK keuring (31-01-2025)
Metallic lak
Stoelen in hoogte verstelbaar
ESP
Hoofdsteunen voor + achter

Dit betreft in een uitmuntende staat verkerende zeer compleet uitgevoerde perfect onderhouden en tevens zeer goed rijdende Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI TCR met een nieuwe APK keuring (31-01-2025) een volledig sluitende onderhoudshistorie en een NAP aantoonbaar kloppende kilometerstand (d.m.v. een NAP teller rapport en een sluitende onderhoudsgeschiedenis).

Laatste beurt gehad bij 53.658 km (25-04-2023) en de volgende zal pas hoeven te gebeuren

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie