Volkswagen Golf Variant 1.5 TSI Life 150pk
€ 27.900,- incl. BTW
Bouwjaar | 30-03-2022 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 42.187 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-435-TR Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-03-2022 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 42.187 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-435-TR Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Vreman B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Marconistraat 33 |
Postcode | 6902 PC |
Plaats | Zevenaar |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)316 - 341012 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autovreman.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2021
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,7 s
Topsnelheid: 224 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 464 x 179 cm
Wielbasis: 267 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.292 kg
Laadvermogen: 638 kg
GVW: 1.930 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 690 kg)
Interieur
Interieurkleur: Soul
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 132 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen): Minimaal 6 maanden geldige APK en RDW-leges.
- Bosch Car Service Occasion Label (€ 695 meerprijs):
Onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema indien noodzakelijk, 12 maanden wettelijke garantie*, cleanen van interieur en exterieur, half volle tank brandstof, nieuwe APK keuring.
*= de garantie kan bestaan uit minimaal 12 maanden resterende fabrieksgarantie of uit 12 maanden Bovag garantie of uit een combinatie van beide (bijvoorbeeld nog 7 maanden resterende fabrieksgarantie aangevuld met 5 maanden Bovag garantie).
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK
Deze auto is voorzien van het Bosch Car Service Occasions label, waarbij o.a. een grondige 100 punten check wordt uitgevoerd. Kwaliteit staat bij ons namelijk zeer hoog in het vaandel. Het betreft tenslotte uw nieuwe auto. Graag nodigen wij u uit om deze of één van onze andere occasions te komen bezichtigen. Een proefrit behoort tot de mogelijkheden. Kom langs en overtuig uzelf. Tot ziens bij Bosch Car Service AutoVreman Zevenaar.
Wij zijn telefonisch bereikbaar op de volgende tijden:
-Maandag t/m Donderdag: 8:00 t/m 20:00
-Vrijdag: 8:00 t/m 18:00
-Zaterdag: 9:00 t/m 17:00
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.