Volkswagen Golf 1.5 TSI 150pk Active I Navi I Virtual dashboard I Carplay

€ 26.955,- incl. BTW

Bouwjaar 20-01-2022
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 24.308 km
Deuren 5
Kenteken X-604-JG Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Volkswagen Golf 1.5 TSI 150pk Active I Navi I Virtual dashboard I Carplay


€ 26.955,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 20-01-2022
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 24.308 km
Deuren 5
Kenteken X-604-JG Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Mobiliteitscentrum De Beijer
Contactpersoon Bas de Beijer
Adres Verbindingsweg 2b
Postcode 6674 DL
Plaats Herveld
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)488 - 491503 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.de-beijer.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: mrt 2020 - jul 2021

Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 224 km/u
Ledig gewicht: 1.230 kg
Wielbasis: 262 cm

Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Energielabel: B

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- De Beijer Bovag afleveringspakket. (€ 695): * Minimaal 12 maanden APK keuring. * Onderhoudsbeurt volgens schema + inspectie op 40 controle punten. * 12 maanden Bovag garantie of geldende fabrieks-garantie (max. 20.000km). * Minimaal 1 jaar of 10.000km onderhoudsvrij. * Professioneel gereinigd van binnen en buiten. * Tenaamstelling en vrijwaren. * Brandstoftank half volle tank. * Distributieriem vervangen (indien aanwezig en minimaal 10.000km voor vervanging). * 12 maanden Bosch pechhulp NL (meerprijs € 52,50). * Uitgebreide uitleg van de auto. * Bovag/Bosch carservice netwerkgarantie mogelijk tegen meerprijs. * De Beijer mobiliteitspas (12 maanden geldig).
Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK
- De Beijer Basis afleveringspakket. (€ 395): * Minimaal 12 maanden APK keuring. * Technische inspectie op 40 controle punten. * Vloeistof controle. * Non-conformiteit (wettelijke garantie) of de geldende fabrieksgarantie. * Professioneel gereinigd van binnen en buiten. * Tenaamstelling en vrijwaren. * Brandstoftank voor een kwart gevuld / Volle accu. * 12 maanden Bosch pechhulp NL (meerprijs € 52,50). .
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK

Welkom bij Mobiliteitscentrum De Beijer. Altijd keuze uit meer dan 60 occasions!

Al onze occasions worden geadverteerd met een aantrekkelijke meeneemprijs.
Wilt u extra zekerheid, BOVAG-garantie en onderhoud? dit kan met onze uitgebreide servicepakketten deze kunnen wij u tegen een eerlijke meerprijs aanbieden.
Inruil van u huidige auto is mogelijk.

Dealer onderhouden. Groot Touchscherm, Navigatie, Mirror link, Audio, Led verlichting, Stoelverwarming, Automatische airco, Virtual dashboard, Bluetooth telefoon/audio, Stoel verwarming, Parkeersensors.

Wij helpen u graag verder en adviseren u graag bij het maken van uw keuze. Een bezichtiging en een proefrit is altijd bij ons mogelijk, graag hiervoor wel een afspraak maken om teleurstellingen te voorkomen.

Bosch Car Service de Beijer is een universeel BOVAG autobedrijf, al meer dan 55 jaar! Service en klant tevredenheid staat bij ons op 1.

Wij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 18:00 en zaterdag van 9:00 tot 16:00. Op afspraak is 's

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie