Volkswagen Golf 1.6-16V Edition
€ 1.819,-
Bouwjaar | 18-04-2001 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 199.249 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 72-GV-XG Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 18-04-2001 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 199.249 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 72-GV-XG Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto 19 |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Stoven 21 |
Postcode | 7206 AZ |
Plaats | Zutphen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)575 - 840431 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.auto19.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/80 R14
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 415 x 174 x 144 cm
Wielbasis: 251 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.107 kg
Laadvermogen: 603 kg
GVW: 1.710 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 166 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 9,3 l/100km (1 op 10,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Zekerheidspakket BASIS (zonder meerprijs): Wanneer u als particulier een auto wilt kopen voor privégebruik, dan kunt u bij aanschaf kiezen uit een drietal Zekerheidspakketten. Het basispakket is opgenomen in de consumenten verkoopprijs. Hiervoor betaald u dus niks extra!
Dit afleverpakket bevat: Algemene Periodieke Keuring (APK), Conformiteitsvereiste, Controle bedrijfsvloeistoffen, Technische controle, Tenaamstelling / vrijwaring
- Zekerheidspakket EXTRA (€ 495): Wanneer u als particulier een auto wilt kopen voor privégebruik, dan kunt u bij aanschaf kiezen uit een drietal Zekerheidspakketten. Het EXTRA pakket biedt u meer zekerheid dan het Basispakket en is een voordelige keuze wanneer de auto (bijna) toe is aan onderhoud.
Dit afleverpakket bevat: Algemene Periodieke Keuring (APK), Brandstof 10L, Conformiteitsvereiste, Onderhoud volgens fabrieksvoorschrift, Poetsbeurt, Tenaamstelling / vrijwaring
Deze Volkswagen Golf komt uit 2001, werd geleverd van 01-05-2000 tot 02-11-2001 en kostte toen € 20.085,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2001 op kenteken, is voorzien van een benzinemotor, heeft een maximum vermogen van 77 kW (105 PK) en een cilinderinhoud van 1595 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 192 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 10,5 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 6,9 liter per 100 km en hij weegt 1107 kg.
De conditie van deze auto is conform de leeftijd en kilometerstand. De auto is voorzien van een nieuw raammechanisme. De centrale vergrendeling werkt niet vanaf het slot van de bestuurdersdeur, wel vanaf de bijrijdersdeur, bedieningstoets van de c.v. of via de achterklep.
= Bedrijfsinformatie =
OPTIONEEL:
Vraag bij ons naar de BOVAG Autoverzekering.
24/7 BOVAG PECHHULP VANAF 5,60 EURO P/M
BOVAG Aankoopgarantie is verkrijgbaar in Zekerheidspakket COMPLEET. Geen BOVAG garantie en toch zekerheid? Op offertebasis kan er garantie worden aangekocht via AutoTrust. Vraag onze verkoper naar de mogelijkheden en voorwaarden.
Wegens
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.