Volkswagen Golf

€ 99,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 13-07-2011
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 233.520 km
Deuren 5
Kenteken 63-RPV-9 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Algemeen

Bouwjaar 13-07-2011
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 233.520 km
Deuren 5
Kenteken 63-RPV-9 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam MP Autobedrijf
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Johannes Huddeweg 14
Postcode 6827 CB
Plaats Arnhem
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 17477676 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 190 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 4199 x 1779 x 1479 cm
Wielbasis: 2.578 cm
Inhoud laadruimte: 350/1.305 l

Gewichten
Ledig gewicht: 1.134 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 610 kg)
Max. dakbelasting: 75 kg

Interieur
Interieur: hardCoal, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 121 g/km
Energielabel: A

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

Overige informatie
Bandenmaat: 205/55R16

Zeer goed onderhouden Golf 6 met 4xbijna 4 seizen nieuw banden

Schaf schade valt me mag zo mee rijden

Auto rijdt en schakelt zeer goed

Ketting is al vervangen bij 165000 alle onderhouden netjes op tijd uitgevoerd

Let op prijs is vast

inruil mogelijk!

Overschrijven is 24/7 mogelijk

Wij zijn alleen geopend op afspraak. Voor een afspraak of informatie kunt u contact op met ons opnemen. 06-17477676
Ook op zaterdag en zondag zijn wij op afspraak open
Voor meer informatie bellen naar
06-1747767

= Bedrijfsinformatie =

Inruil en financiering mogelijk

Wij maken graag een aanbod om uw huidige auto in te ruilen. Vraag naar de mogelijkheden, stuur hiervoor een bericht naar ons met de volgende gegevens: Kenteken, Kilometerstand en Foto's.

Voor financiering of financial lease kunt u gerust uw gegevens door mailen meestal krijgt u binnen 24 uur antwoord

Wij reageren niet op biedingen. Verzoeken voor kortingen of onderhandelingen over een laatste prijs worden resoluut afgewezen en niet in overweging genomen.

Wij zijn alleen geopend op afspraak. Voor een afspraak of informatie kunt u contact opnemen met ons op 06-17477676
Ook op zaterdag en zondag zijn wij op afspraak open
Voor meer informatie bellen naar
06-17477676

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie