Volkswagen Golf 1.4 TSI Highline 122pk KEYLESS LED MODE PDC NAVI
n.o.t.k.
Bouwjaar | 28-07-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 95.423 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-815-GJ Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-07-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 95.423 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-815-GJ Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Hogeland Occasions |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nieuwe Maasdijk 8 |
Postcode | 5158 PJ |
Plaats | Heesbeen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 40941490 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hogelandoccasions.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 9,3 s
Topsnelheid: 203 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4357 x 1799 x 1491 cm
Wielbasis: 262 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.147 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.247 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 620 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 123 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Te koop aangeboden een zeer nette Volkswagen Golf 1.4TSI highline uit het jaar 2015 met een tellerstand van 95.423 dkm. Auto ziet er zowel van binnen als buiten er schitterend uit. Auto rijdt en schakelt perfect. Auto is dealeronderhouden, boekjes en onderhoud compleet. Auto wordt rijklaar geleverd. Auto is apk gekeurd tm 30-11-2024.
Hoogte punten:
- Highline pakket
- Drive select knop (eco, SPORT, Individual)
- Keyless go entree
- Benzine motor 1.4TSI 122PK
- Versnellingsbak 6
- Xenon led koplampen
- Led achterlichten
- Mistlampen
- Lichtmetalen velgen
- Fabrieksaf verlaagd
- PDC (parkeerhulp voor + achter)
- Cruise controle
- Navigatie systeem
- Multimedia (bluetooth)
- Multifunctioneel stuur
- Sfeerverlichting
- Stoelverwarming
- Climate controle
- Airco
- Elektrisch bedienbare buitenspiegels
- Fabrieksaf getinte ramen achter
- Elektrische ramen voor + achter
- Spiegels voorzien van knipperlicht
- Vraagprijs is inclusief garantie! vraag naar de voorwaarden
en nog veel meer!!
LET OP!!
Wij werken alleen op afspraak! App of bel op 0640941490
Inruil is mogelijk naar handelspijzen! Voor meer info graag appen op 0640941490 of mailen naar info@hogelandoccasions.nl
Financiering / lease
Wilt u deze auto leasen of financieren (zakelijke of priive)? Neem dan gerust contact op. !
LET OP WIJ WERKEN ALLEEN OP AFSPRAAK!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.