Volkswagen Golf Variant 1.2 Comfortline CLIMA CRUISE PDC
n.o.t.k.
Bouwjaar | 16-07-2010 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 184.105 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 16-LXL-7 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 16-07-2010 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 184.105 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 16-LXL-7 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Henri van Erven |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Uiterwaardenstraat 8A |
Postcode | 8081 HJ |
Plaats | Elburg |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51562303 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | handelsonderneming-hvanerven.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Volkswagen Golf Variant 1.2 Comfortline CLIMA CRUISE PDC
- Kenteken: 16-LXL-7
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf Variant
- APK tot: 16-07-2025
- Tellerstand: 184105 KM
- Carrosserievorm: Station
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2010
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 1198 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: CBZ
- Vermogen: 77 kW / 105pk
- Ledig gewicht: 1275 kg
- Max. trekgewicht: 1200 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 5.3 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 190 - 207 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
Exterieur
- Achterruitwisser
- Buitenspiegel rechts
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakrails
- Lichtmetalen velgen 16"
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
- Parkeersensor voor en achter
- Trekhaak met afneembare kogel
Infotainment
- Radio CD speler
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Armsteun voor
- Electronic climate control
- Elektrische ramen voor en achter
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Microvezel bekleding
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Hill hold functie
- Isofix bevestiging voor kinderzitjes
Henri van Erven
Uiterwaardenstraat 8A
8081 HJ Elburg
0651562303
h.vanerven@hotmail.com
handelsonderneming-hvanerven.nl/
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.