Volkswagen Golf 1.2 TSI Highline 134dkm Navi Cruise Trekhaak Clima 5-drs NL-auto Nwe APK
€ 11.750,-
Bouwjaar | 16-08-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 134.661 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 9-KRS-92 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 16-08-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 134.661 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 9-KRS-92 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Massehuis Auto's B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Breukelaarweg 2 |
Postcode | 7051 DX |
Plaats | Varsseveld |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)315 - 244044 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.massehuisautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 180 x 145 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.135 kg
Laadvermogen: 595 kg
GVW: 1.730 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 610 kg)
Interieur
Interieurkleur: Donkergrijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 114 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Ontdek de Perfectie van Rijplezier met de Volkswagen Golf 1.2 TSI Highline!
Ben jij op zoek naar de ultieme combinatie van stijl, prestaties en betrouwbaarheid? Zoek niet verder, want de Volkswagen Golf 1.2 TSI Highline staat klaar om jouw rijervaring naar een nieuw niveau te tillen. Met slechts 134.000 kilometer op de teller (NAP gecontroleerd) en volledig dealeronderhouden, is deze prachtige 5-deurs auto meer dan zomaar een voertuig - het is een levensstijlkeuze!
Kenmerken die Indruk Maken:
Krachtige Prestaties: De 1.2 TSI-motor biedt een indrukwekkende balans tussen vermogen en efficiëntie, waardoor elke rit een genot wordt. Met 6-versnellingen glijd je soepel over de weg en ervaar je opwindend rijplezier.
Navigeer met Vertrouwen: De fullmap navigatie leidt je moeiteloos door elke straat en snelweg. Je bestemming bereiken is nog nooit zo eenvoudig en stressvrij geweest.
Cruise in Comfort: Cruise control neemt de stress weg bij lange ritten, waardoor je ontspannen kunt genieten van de reis. De climate controle zorgt ervoor dat het interieur altijd op de perfecte temperatuur is, ongeacht het weer buiten.
Krachtige Veelzijdigheid: Met een trekhaak die een trekgewicht van 1300 kg aankan, staat de Golf Highline klaar om jouw avontuurlijke plannen waar te maken. Of het nu gaat om een weekendje weg met een caravan of het vervoeren van sportuitrusting, deze auto biedt de veelzijdigheid die je nodig hebt.
Veiligheid voor Alles: Met Isofix-bevestigingen ben je verzekerd van de veiligheid van jouw kleintjes. De auto is ontworpen om jouw meest kostbare lading veilig en stabiel te houden.
Stijlvolle Uitstraling: De lichtmetalen velgen voegen een vleugje elegantie toe aan het sportieve ontwerp van de Golf Highline. Of je nu door de stad rijdt of over kronkelende wegen, je zult zeker hoofden doen draaien.
Direct Klaar voor Avontuur: Met een nieuwe APK is deze Golf Highline volledig gekeurd en klaar om jouw rijavonturen tegemoet te gaan. Geen gedoe, alleen onmiddellijk rijplezier.
Waar wacht je nog op? Grijp deze kans om de Volkswagen Golf 1.2 TSI Highline te ervaren - een auto die niet alleen voldoet aan je behoeften, maar je rijbeleving tr
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.