Volkswagen Golf 1.2 TSI Trendline
€ 6.450,-
Bouwjaar | 29-10-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 181.633 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | JV-492-Z Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-10-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 181.633 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | JV-492-Z Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autoservice Cornielje |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Spijksedijk 3185 |
Postcode | 6917 AB |
Plaats | Spijk Gld |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)316 - 795189 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoservicecornielje.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 13,3 s
Topsnelheid: 178 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 453 x 178 x 150 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.129 kg
Laadvermogen: 651 kg
GVW: 1.780 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 610 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 129 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Een Auto. Met een hoofdletter, zoals ze dat in Duitsland doen. Volkswagen, das Auto. Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Zoals deze Golf, bijvoorbeeld. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. 's Winters komen de verwarmbare voorstoelen heerlijk van pas. Tot de voorzieningen van deze auto behoren extra getint glas, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bedienbare ramen voor en elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels.
Muziek, radio, podcasts, routeinformatie: het audiosysteem is gekoppeld aan het navigatiesysteem en levert het allemaal in topkwaliteit, inclusief bluetooth. In een auto als deze mag u ook airconditioning verwachten. Kom-maar-kom-maar...ho! Zo eenvoudig is het voordeel van parkeersensoren. En zo behulpzaam! Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
Zoals u mag verwachten van deze Volkswagen Golf is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Brake assist is uw redder in een noodsituatie. Bij een dreigend ongeval zorgt het systeem ervoor dat u sneller stilstaat. Stoppen en stilstaan op een helling wordt een fluitje van een cent dankzij de hill hold control.
Probeer deze auto uit en maak een proefrit. We zetten 'm graag voor u klaar!
= Bedrijfsinformatie =
Wij rekenen geen afleverkosten, ook is het mogelijk uw nieuwe auto direct mee te nemen! Inruilen behoord tot de mogelijkheden. Wij kunnen zelf tenaamstellen en vrijwaren.Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Harm Cornielje. Tel: 0316-795189 Autoservice Cornielje Spijksedijk 3-185 6917 AB Spijk Tel: 0316-795189 info@autoservicecornielje.nl www.ashc.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.