Volkswagen Golf Variant 1.2 TSI Highline navigatie adaptive cruise control

€ 8.950,-

Bouwjaar 18-11-2013
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 239.247 km
Deuren 5
Kenteken 5-SPG-85 Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.198 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Volkswagen Golf Variant 1.2 TSI Highline navigatie adaptive cruise control


€ 8.950,-

Algemeen

Bouwjaar 18-11-2013
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 239.247 km
Deuren 5
Kenteken 5-SPG-85 Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.198 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam van der Horst Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Lorentzstraat 29
Postcode 3846 AV
Plaats Harderwijk
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)341 - 563022 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vanderhorstautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • metallic lak
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 10,7 s
Topsnelheid: 193 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 4657 x 1799 x 1496 cm
Wielbasis: 262 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.197 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.297 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 640 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 117 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

Volkswagen Golf van 2013 met 239247 km gereden, de auto is voorzien van bijna alle optie, automatisch inparkeren navigatie systeem, rij line assist, adaptive cruise control, weg klapbare trekhaak. apk gekeurd tot 11-2024.

kleine beschadiging op de voorbumper blanke lak laat iets los en lichte steenslag zie de foto's
De auto staat rijklaar u kunt er zo mee wegrijden. Wij hanteren geen afleverkosten. Voor verdere vragen kunt u bellen, mailen of langskomen om de auto te bekijken.
Heeft u een auto die u in wilt ruilen is dat geen probleem, jong oud of met defect alles is bij ons welkom.

Wij verkopen auto's en kopen auto's in, verrichten APK keuringen, onderhouden en repareren alle merken auto's. Verder verzorgen wij de complete afhandeling voor de export van gebruikte auto's.

Als u bij ons een auto of in de werkplaats wilt komen kijken bent u van harte welkom.
De koffie staat klaar!

Onze openingstijden
ma t/m vr 08.00 - 18.00
zaterdag 09.00 - 16.00

= Bedrijfsinformatie =

Van der Horst auto's is al 15 jaar een begrip in Harderwijk en omgeving als universeel autobedrijf. Wij verkopen auto's en kopen auto's in, verrichten APK keuringen, onderhouden en repareren alle merken auto's. Verder verzorgen wij de complete afhandeling voor de export van gebruikte auto's.

Als u bij ons bij een auto of in de werkplaats wilt komen kijken is dat mogelijk.
De koffie staat klaar!

Ons bedrijf is aangesloten bij Bovag, RDW en Cargo export.

Onze openingstijden
ma t/m vr 08.00 - 17.30
zaterdag 09.00 - 14.00

Van Der Horst Auto's
Lorentzstraat 29
3846 AV Harderwijk
Ingang/ parkeerplaats
Snelliuisstraat 3

Tel.0341-563022
Mob. 06-10896524

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie