vorige 227 van 5.706 volgende

Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI Comfortline ?122PK?CLIMA?16 LM?STOELVERWARMING?NAVI?170DKM

€ 6.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 13-12-2011
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 170.471 km
Deuren 5
Kenteken ZH-534-L Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI Comfortline ?122PK?CLIMA?16 LM?STOELVERWARMING?NAVI?170DKM


€ 6.950,-

Algemeen

Bouwjaar 13-12-2011
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 170.471 km
Deuren 5
Kenteken ZH-534-L Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Bosch Car Service Peters van Nijenhof
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Papenkamp 17
Postcode 6836 BC
Plaats Arnhem
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)26 - 3210422 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.bcsarnhem.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: sep 2009 - mei 2013
Modelcode: VI, 5K

Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 201 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 463 x 178 x 152 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.294 kg
Laadvermogen: 646 kg
GVW: 1.940 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 690 kg)

Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 146 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Wegenbelasting per maand € 69,-
Helaas kunnen wij voor deze scherpe niet onderhandelbare meeneemprijs geen BOVAG garantie geven, hopende op uw begrip hierin. Wel heeft de auto altijd minimaal 6 maanden APK. Beperkte inruil mogelijk.

= Bedrijfsinformatie =

LET OP ZATERDA 18 MEI ZIJN WIJ GESLOTEN

Nu ook bereikbaar binnen onze openingstijden via Whatsapp : +31263210422

Bosch Car Service Peters van Nijenhof is een autobedrijf met een ruim aanbod occasions in alle prijsklassen en een werkplaats voor alle reparatiewerkzaamheden en/of schade aan uw auto. Alle autos zijn voorzien van 12 maanden BOVAG Garantie (tenzij anders vermeld) de auto wordt afgeleverd met een nieuwe APK (daarna ook gratis zolang bereden), onderhoudsbeurt volgens fabrieksvoorschrift (indien nodig), airco-service, brandstoftank minimaal half gevuld, poetsbehandeling en RDW tellerrapport (voorheen NAP). Wenst u een langere garantietermijn? Vraag dan naar de mogelijkheden. Bij eventueel vermelde prijzen zonder BOVAG garantie worden de occasions alleen met minimaal 6 maanden geldige apk geleverd. Wij werken o.a. met BOVAG, Bosch Car Service Pechhulp en Bosch Car Service Autoverzekering tegen zeer aantrekkelijke tarieven. Wilt u meer informatie hierover neem dan gerust contact met ons op.

Ondanks onze grote zorgvuldigheid kunt u aan deze advertentie geen rechten ontlenen en zijn alle gegevens onder voorbehoud van (typ)fouten.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie