Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI CUP Edition,Keyless,DAB+,Trekhaak,Navigatie
€ 15.950,-
Bouwjaar | 03-03-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 93.260 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-434-ND Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 03-03-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 93.260 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-434-ND Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Morren |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Meulunterseweg 10 |
Postcode | 6741 HN |
Plaats | Lunteren |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)318 - 240093 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfmorren.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Schitterende Golf Variant CUP Edition met vele opties, in de kleur ''Tungsten Grey''
i.v.m. drukte verkoop alleen op asfpraak!
Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI CUP Edition,Keyless,DAB+,Trekhaak,Navigatie
- Kenteken: Z-434-ND
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf Variant
- APK tot: 31-12-2025
- Tellerstand: 93260 KM
- Carrosserievorm: Station
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2015
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 1395 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: CZC
- Vermogen: 92 kW / 125pk
- Ledig gewicht: 1222 kg
- Max. trekgewicht: 1400 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 5.1 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Breedte: 180 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 164 - 179 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6
Comfort
- Boordcomputer
- Regensensor
Exterieur
- Achterruitwisser
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakrails
- Dakspoiler
- Dimlichten automatisch
- Extra getint glas achter
- Keyless entry
- Mistlampen voor adaptief
- Park Distance Control
- Parkeer assistent
- Parkeersensor voor en achter
- Sportvelgen
- Trekhaak uitklapbaar
- Warmtewerend glas
Infotainment
- DAB
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Electronic climate control
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lederen/stof bekleding
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Middenarmsteun voor
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Sportstoelen
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Voorstoelen verwarmd
Milieu
- Start/stop systeem
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Elektronisch Sper Differentieel
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Knie airbag(s)
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Achteruitrijcamera
- Alarm klasse 3
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Hill hold functie
- Isofix bevestiging voor kinderzitjes
- Vermoeidheids herkenning
Schitterende Golf Variant CUP Edition met vele opties, in de kleur ''Tungsten Grey''
Prachtige frisse en schadevrije auto zowel van binnen als buiten
A-Z dealer onderhouden, boekjes afgestempeld aanwezig perfecte staat van onderhoud
Originele rapport van de laatste TUV keuring is aanwezig wat een correcte KM stand garandeert
Uiteraard voorzien van 2 sleutels
Opties o.a
- Navigatie
- DAB+ radio
- Trekhaak origineel wegklapbaar, voorzien van 13polige stekker, Maximaal trekgewicht 1.400KG
- Stoelverwarming
- Keyless entry-Go
- Stand kachel met afstandsbediening, ideaal in de winter
- CUP uitvoering met sportsto
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.