Volkswagen Golf 1.4 TSI Highline
€ 7.950,-
Bouwjaar | 15-01-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 189.872 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 98-KNX-9 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 118 kW (161 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 15-01-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 189.872 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 98-KNX-9 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 118 kW (161 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autopark Passewaaij |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Aaldor 20D |
Postcode | 4191 PC |
Plaats | Geldermalsen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 40948147 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoparkpassewaaij.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 8,0 s
Topsnelheid: 220 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 420 x 179 x 151 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.261 kg
Laadvermogen: 599 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 680 kg)
Interieur
Interieurkleur: Lichtgrijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Zeer nette en bomvolle Volkswagen Golf VI 1.4 TSI Highline. Origineel Nederlands geleverde auto met onderhoudshistorie aanwezig. Inruil mogelijk.
Deze Volkswagen Golf komt uit 2010, werd geleverd van 01-10-2008 tot 31-01-2013 en kostte toen € 36,039.-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2010 op kenteken, is voorzien van een benzine motor, heeft een maximum vermogen van 118 kW (161 PK) en een cilinderinhoud van 1390 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 220 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 8 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 6.00 liter per 100 km en hij weegt 1261 kg. De wegenbelasting bedraagt € 190.- per kwartaal.
= Bedrijfsinformatie =
Ondanks de zorg die door ons aan de correcte invoer van de gegevens, van aangeboden occasions besteed wordt, kan Autopark Passewaaij niet verantwoordelijk en of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten of onvolkomenheden in de gegevens.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.