Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI DSG Performance Origineel NL Pano Virtual Camera Full-LED Adaptive-cruise Leder/Alcantara Stoelverw

€ 26.999,-

Bouwjaar 25-04-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 100.055 km
Deuren 5
Kenteken SK-956-J Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI DSG Performance Origineel NL Pano Virtual Camera Full-LED Adaptive-cruise Leder/Alcantara Stoelverw


€ 26.999,-

Algemeen

Bouwjaar 25-04-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 100.055 km
Deuren 5
Kenteken SK-956-J Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Nijburg Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Stadhoudersmolenweg 130
Postcode 7317 AW
Plaats Apeldoorn
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 37361852 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website nijburgautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 235/35 R19
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 248 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 427 x 180 x 149 cm
Wielbasis: 263 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.337 kg
Laadvermogen: 563 kg
GVW: 1.900 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 710 kg)

Interieur
Interieurkleur: Donkergrijs
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 144 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

In "nieuwstaat" verkerende & ORIGINEEL NEDERLANDS geleverde Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI DSG Performance !

Direct van de 2de eigenaar & volledig DEALER onderhouden!

Uitgevoerd met o.a. Virtual cockpit, Dynaudio, Full-LED koplampen, Navigatiesysteem, Apple-carplay / Android-auto, Adaptieve cruise control, Climatronic, Stoelverwarming, 19" Lichtmetalen velgen, Bluetooth, Getint glas, Parkeersensoren voor & achter, Achteruitrijcamera Leder/Alcantara sportstoelen DAB+ radio etc etc....

Voor de complete kilometerstand & eigenaren historie kopieer en plak de volgende link in uw webbrowser : voertuigrapportdownloaden.rdw.nl/kenteken/SK956J

Deze auto wordt standaard geleverd inclusief 3 maanden garantie op motor & versnellingsbak.
Extra garantie is bij ons ook mogelijk, zie hieronder de optionele afleverpakketten.

Beschikbare afleverpakketten:
o Afleverpakket (Basis) (inbegrepen):
- Overschrijven kentekenbewijs
- Technische controle en op peil brengen van vloeistoffen/bandenspanning
- Vrijwaren inruilauto (RDW)
- 3 maanden garantie op motor & versnellingsbak

o Afleverpakket (plus) (€ 499 meerprijs):
- Afleverpakket Basis met daarbij minimaal halve tank brandstof
- 6 maanden garantie op motor & versnellingsbak

o Afleverpakket (Extra) (€ 999 meerprijs):
- Afleverpakket Basis met daarbij:
- Volle tank brandstof
- Minimaal 9 maanden APK
- Onderhoudsbeurt volgens voorschrift fabrikant
- 12 maanden "BOVAG" garantie

U krijgt bij ons altijd gratis vervangend vervoer!

Uiteraard zijn de boekjes en 2 sleutels aanwezig! Kilometerstand NAP LOGISCH!

Ook is inruil mogelijk, graag foto's sturen via WhatsApp naar 0637361852.

Altijd van tevoren bellen wegens afwijkende openingstijden!
Voor de complete fotoreportage en totale voorraad zie www.nijburgautomotive.nl!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie