Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Performance
€ 12.750,-
Bouwjaar | 21-09-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 210.398 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 3-SFX-25 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 169 kW (230 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 21-09-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 210.398 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 3-SFX-25 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 169 kW (230 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Elro Auto's |
Contactpersoon | R. Sommer |
Adres | Middelste Groes 18 |
Postcode | 5384 VV |
Plaats | Heesch |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53757806 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.elroautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 6,4 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 180 x 145 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 565 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 690 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 195): Afleverpakket 1
Dit afleverpakket bevat: 1 Mnd garantie motor en versnellingsbak, van binnen en buiten poetsen, controleren van remmen ,olie en andere vloeistoffen, min 1 kwart tank brandstof, tenaamstelling van de auto.
Bijzonder mooi en goed onderhouden Golf GTI origineel Nederlands geleverd van de 2 eigenaar boekjes aanwezig recent onderhoud bij de dealer gehad. Deze Volkswagen Golf komt uit 2013, werd geleverd van 01-10-2012 tot 31-03-2017 en kostte toen € 37.885,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2013 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 169 kW (230 PK) en een cilinderinhoud van 1984 cc. De personenauto heeft een topsnelheid van 250 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 6,4 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 6,0 liter per 100 km en hij weegt 1295 kg. De APK is geldig tot 14-02-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 198,25 per kwartaal.
Dit is de meeneemprijs. De afleveringskosten bedragen
€ 195,- incl. 1 mnd garantie op motor en versnellingsbak, langer garantie is bespreekbaar. AUTO INRUILEN? DAT KAN!
App ons uw foto`s, kenteken en kilometerstand van uw inruilauto dan geven wij u binnen zeer korte tijd een inruilvoorstel, 06 53757806
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.