Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI TCR 290pk DSG
€ 38.950,-
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 04-06-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 16.563 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 213 kW (290 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 04-06-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 16.563 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 213 kW (290 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Wenters |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Snelliusstraat 32 |
Postcode | 7102 ED |
Plaats | Winterswijk |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)543 - 210000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | autowenters.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 235/35 R19
Acceleratie (0-100): 5,6 s
Topsnelheid: 250 km/u
Ledig gewicht: 1.330 kg
GVW: 1.330 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Alcantara
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
De Volkswagen Golf combineert comfort met een uitstekende wegligging en dynamische rijkwaliteiten. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze Golf. Trap het gaspedaal in en voel de geweldige acceleratie van de viercilinder motor van deze sportwagen. Stoelverwarming maakt deel uit van de rijke uitrusting van deze auto. Het panorama dak zorgt voor maximale lichtinval en kan worden geopend voor extra ventilatie. Ook 19 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, dak spoiler, adaptief dempingsysteem, extra getint glas, led-achterlichten, verstelbare lendensteunen, actieve hoofdsteunen, metallic lak, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels, led-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank horen tot de voorzieningen op deze auto.
Het high performance audiosysteem staat garant voor een levendige en krachtige muziekweergave. Met de dab-ontvanger heeft u keuze uit talloze digitale radiozenders met de allerhoogste geluidskwaliteit. Praat tegen deze auto en de auto doet wat u wilt dankzij de ingebouwde spraakbediening. Het navigatiesysteem met harde schijf geeft duidelijke instructies. Zo komt u veilig en vlot aan waar u moet zijn. Connected drive services verbindt uw smartphone draadloos met het audiosysteem. Tot de standaard uitrusting van deze auto hoort ook automatische airconditioning.
In deze auto zijn verschillende technologieën aanwezig die voor u het verkeer en de omgeving in de gaten houden en die desnoods ook kunnen remmen of bijsturen. U rijdt ook veiliger omdat deze auto voor u de verkeersborden langs de weg kan lezen. De belangrijkste borden worden op uw instrumentarium geprojecteerd, zodat u ze niet kunt missen. In gevaarlijke verkeerssituaties helpt het accident avoidance system om een aanrijding te voorkomen. Op lange ritten voorkomt de vermoeidheid assistent dat uw concentratie afneemt.
Als u meer wilt weten over deze Volkswagen Golf, neem dan nu contact met ons op voor een afspraak.
Kijk op onze website voor meer grote foto's. Wij adverteren met originele kilometerstanden en bouwjaren. Wij adverteren met zo meeneem prijzen kijk voor de garantie en financiering opties op onze website. Of bel 06 83 16 49 83. Inruil mogelijk.
Wij hebben alle moeite genomen om de informatie over de auto's zo accuraat en actuee
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.