Volkswagen Golf 2.0 TSI 4Motion R R20 Facelift 310pk DSG automaat 1e Eig|Origineel NL|DLR|Virtual Cockpit|Panoramadak|Leder|Camera
€ 34.950,-
Bouwjaar | 22-06-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 108.082 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | SV-085-S Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 228 kW (311 pk) |
Volkswagen Golf 2.0 TSI 4Motion R R20 Facelift 310pk DSG automaat 1e Eig|Origineel NL|DLR|Virtual Cockpit|Panoramadak|Leder|Camera
€ 34.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 22-06-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 108.082 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | SV-085-S Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 228 kW (311 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Sjaak van Huenen Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Broekstraat 28 |
Postcode | 7122 LC |
Plaats | Aalten |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)543 - 471590 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.sjaakvanhuenen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 4,6 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 457 x 180 x 158 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.427 kg
Laadvermogen: 593 kg
GVW: 2.020 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 160 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik in de stad: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)
Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
VOOR EEN UITGEBREIDE FOTOREPORTAGE MET 92 FOTO'S EN MEER INFORMATIE ZIE ONZE WEBSITE WWW.SJAAKVANHUENEN.NL
NIEUW MODEL | MODEL 2018 | FACELIFT! Een uniek exemplaar; deze origineel Nederlands geleverde, in prachtige staat verkerende Volkswagen Golf 7.5 GP R R20 310pk DSG Automaat 5-Deurs! Afkomstig van de 1e eigenaar en uiteraard volledig VW dealer onderhouden inclusief van A tot Z sluitende documentatie met een NAP gecontroleerde tellerstand van 108.082km. In de liefhebbersconfiguratie uitgevoerd; Lapiz Blue metallic, Lederen sportstoelen, de Virtual Cockpit en natuurlijk het Panoramisch glazen schuif-/kanteldak.
Voorzien van opties zoals: DSG AUTOMAAT|4 Motion / 4-wielaandrijving|5-Deurs|Lapiz Blue metallic|Active Info Display / Virtual Cockpit|Panoramisch glazen schuif-/kanteldak|Zwart lederen R sportstoelen met verstelbare lendensteun|Stoelverwarming|19inch LM R Pretoria velgen|Rear View / Achteruitrijcamera|Parkeersensoren voor- & achterzijde|LED dagrijverlichting|LED Plus Matrix koplampverlichting|3D Dynamische knipperlichten|LED achterlichten|Coming-/Leaving Home|Navigatiesysteem Discover PRO|Bluetooth|DynAudio Soundsysteem|DAB+ / Digital Audio Broadcasting|APP Connect|Apple CarPlay / Android Auto|QI inductief opladen smartphone|DCC / Dynamic Chassis Control - Instelbare schokdemperregeling|Instelbare rijprofielinstellingen|Uitlaatklep / Motorsound regelbaar|Zwarte hemelbekleding|Lederen 3-spaaks afgevlakt R sportstuurwiel|DSG F1 schakelflippers|ACC / Adaptieve Cruise Control|Blind Spot Detection / Dodehoeksensor|Spiegelpakket - Elektrisch inklapbare buitenspiegels|Automatisch dimmende binnenspiegel|Licht- & zichtpakket|Infrarood verwarmbare voorruit|Elektrische ramen voor- & achterzijde|Climate Control Dual-zone|Interieur sfeerverlichting|RVS instaplijsten incl. verlichting|Privacy Glass|RVS pedalen|Mat aluminium buitenspiegelkappen|Alarmsysteem fabrieksaf.
*Tags: Volkswagen | Up! | Polo | Golf | Golf 7 | Golf 7.5 | Golf 7,5 | Golf 7 GP | Golf 8 | R-line | R line | GTI | Performance | Clubsport | TCR | R | R20 | R32 | R36 | S3 | RS3 | RS | S4 | RS4 |S5 | RS5 | S6 | RS6 | S7 | RS7 | S8 | R8 | 4 Motion | Hothatch | Hatchback | Full Option | Audi | A3 | A4 | S-line | S line | Comfor
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.