Volkswagen Golf 1.0 TSI Comfortline
€ 17.350,-
Bouwjaar | 30-08-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 78.974 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TL-006-H Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-08-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 78.974 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TL-006-H Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automobielbedrijf Schaftenaar B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zuiderzeestraatweg 469 |
Postcode | 8091 CM |
Plaats | Wezep |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)38 - 3761611 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.schaftenaar-autos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mrt 2017 - sep 2018
Modelcode: VII, 5G
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 196 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 180 x 149 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.137 kg
Laadvermogen: 613 kg
GVW: 1.750 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 610 kg)
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 106 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): BOVAG Garantie 12 maanden: https://www.bovag.nl/BovagWebsite/media/BovagMediaFiles/Downloads/Garantie%20en%20voorwaarden/Algemene-Garanti evoorwaarden-Auto-1-2-2018.pdf
Een hoge mate van degelijkheid, uitstekende wegligging en veel comfort; het zijn unieke eigenschappen waarmee Duitse auto?s zich onderscheiden. Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Dat is duidelijk te zien aan deze Golf, waarvan de onderhoudshistorie bekend is. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Elke rit de perfecte zit met de heerlijke comfortstoelen. Ook 16 inch lichtmetalen velgen, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, actieve hoofdsteunen, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank horen tot de voorzieningen op deze auto.
Met de knoppen op het stuur regelt u het audiosysteem, terwijl u uw blik op de weg gericht houdt. Met automatische airconditioning hoeft u alleen de gewenste temperatuur in te stellen. Het systeem doet de rest. De achteropkomend verkeer waarschuwing is een mooie veiligheidsoptie, die middels sensoren in de gaten houdt wat er onderweg achter u gebeurt. Parkeersensoren zijn een handig hulpmiddel om parkeerschades te voorkomen. Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. Deze Volkswagen is voorzien van verstelbaar stuur, boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
Zoals u mag verwachten van deze Volkswagen Golf is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. De forward collision warning geeft een botswaarschuwing als een aanrijding dreigt met een voorligger. Het systeem voor vermoeidheidsherkenning neemt het waar als uw concentratie versl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.