Volkswagen Golf Variant 1.5 TSI 150PK R-Line AUTOM. NAVI|CAMERA|DYNAUDIO|LED|ACC|VIRTUAL|CLIMA|PDC
€ 23.890,- incl. BTW
Bouwjaar | 14-02-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 89.400 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-702-JB Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Volkswagen Golf Variant 1.5 TSI 150PK R-Line AUTOM. NAVI|CAMERA|DYNAUDIO|LED|ACC|VIRTUAL|CLIMA|PDC
€ 23.890,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 14-02-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 89.400 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-702-JB Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf J. Muys & Zn. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Poort van Midden Gelderland Groen 1A |
Postcode | 6666 LP |
Plaats | Heteren |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)26 - 4722263 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.muysautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2017 - 2020
Modelcode: VII, 5G
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,7 s
Topsnelheid: 218 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 457 x 180 x 149 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.285 kg
Laadvermogen: 645 kg
GVW: 1.930 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 690 kg)
Interieur
Interieurkleur: Tw, antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 118 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen):
- Garantieplan Totaal (€ 995 meerprijs):
- Nieuwe APK
- Uitgebreide onderhoudsbeurt inclusief inspectie op 40 controle punten
- 12 maanden BOVAG garantie max 20.000km (auto is maximaal 8 jaar oud en heeft niet meer dan 120.000km gereden)
- Professionele reiniging binnen- en buitenzijde
- Tenaamstelling
- Brandstoftank voor de helft gevuld
- 12 maanden BOVAG pechhulp Nederland (meerprijs €50,-)
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK
Deze Volkswagen Golf Variant maakt een voortreffelijke indruk. Hiermee mag je gezien worden in de stad én op de weg! Dankzij de R-Line styling heeft deze Volkswagen Golf Variant een mooie sportieve uitstraling. Niet voor niets is de vraag naar gebruikte Volkswagens zo groot, want de kwaliteit staat ook na een aantal jaren nog buiten kijf, zoals aan deze Golf Variant duidelijk te zien is. In deze auto vindt u een 1.5 viercilinder turbo benzinemotor met 150pk en een automatische transmissie. Laat die bochten maar komen! In de sportstoelen zitten u en uw bijrijder altijd goed! De aankleding van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, sportonderstel, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels en extra getint glas.
Dankzij het digitale dashboard in deze auto kan u de interface van uw cockpit personaliseren. Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. Pech oplossen en zelfs voorkomen? Gaat eenvoudig. Via Connected Services heeft u alle data in de hand, gewoon op de smartphone! De sensatie van superieur geluid wordt geleverd door het Dyn high performance audiosysteem. De sensoren van de achteropkomend verkeer waarschuwing registreren wat er gebeurt in de dode hoeken en achter u. U krijgt meteen een waarschuwing als u een achterligger over het hoofd ziet. En deze auto heeft ook dashboar
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.