Volkswagen Golf 1.4 TSI Highline Business R Cruise, Virtual Cockpit, Apple Carplay, Stoelverwarming- en Massage, Stuurverwarming
€ 15.950,-
Bouwjaar | 08-08-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 176.112 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-142-HF Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Volkswagen Golf 1.4 TSI Highline Business R Cruise, Virtual Cockpit, Apple Carplay, Stoelverwarming- en Massage, Stuurverwarming
€ 15.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 08-08-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 176.112 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-142-HF Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autopark Passewaaij |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Aaldor 20D |
Postcode | 4191 PC |
Plaats | Geldermalsen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 40948147 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoparkpassewaaij.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 204 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 180 x 149 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.191 kg
Laadvermogen: 609 kg
GVW: 1.800 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 640 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 121 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Stap in de ultieme rijervaring met onze Volkswagen Golf Highline, een symfonie van luxe en technologische innovatie. Ontdek de unieke kenmerken die elke rit verheffen:
Parkeersensoren Voor & Achter: Navigeer vlekkeloos door stadsstraten en parkeerterreinen met behulp van slimme parkeersensoren.
Adaptief Cruise Control: Ervaar een soepel en ontspannen rijgedrag met automatische snelheidsaanpassingen, ideaal voor lange ritten.
Virtual Cockpit / Digital Dashboard: Betreed de toekomst van autorijden met een volledig aanpasbaar digitaal dashboard, waarmee je essentiële informatie in één oogopslag kunt zien.
Stoelverwarming: Omarm comfort, zelfs op koude dagen, met verwarmde stoelen die elke rit aangenaam maken.
Led Verlichting: Verbeter je zichtbaarheid en voeg een modern tintje toe aan de uitstraling van je Golf Highline.
Apple Carplay: Integreer naadloos je iPhone met het infotainmentsysteem voor eenvoudige toegang tot apps, navigatie en meer.
Spraakbediening: Houd je handen aan het stuur terwijl je met eenvoudige spraakopdrachten het audiosysteem, de navigatie en meer bedient.
Stuurwielverwarming: Voeg een extra laag van comfort toe aan je rijervaring met een verwarmd stuurwiel op koude ochtenden.
Keyless Entry & Start: Betreed de auto en start de motor zonder gedoe met sleutels, voor ultiem gemak.
Massagestoelen: Transformeer je autorit in een spa-achtige ervaring met instelbare massagefuncties voor optimaal comfort.
Dynaudio Geluidsysteem: Laat je onderdompelen in een rijk en helder geluid met het premium Dynaudio audiosysteem.
Lane-Assist: Blijf veilig binnen je rijbaan met geavanceerde rijhulpsystemen die je waarschuwen bij onbedoelde afwijkingen.
Draadloze Telefoonlader: Laad je telefoon draadloos op terwijl je onderweg bent, waardoor je altijd verbonden blijft.
De Volkswagen Golf Highline uit 2017, waar elke functie is ontworpen om jouw rijervaring te transformeren. Ervaar de perfecte combinatie van stijl, comfort en geavanceerde technologie die alleen Volkswagen kan bieden.
Deze Volkswagen Golf komt uit 2017, werd geleve
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.