Volkswagen Golf Variant 1.5 TSI Highline 150pk DSG Navi I Cruise I Stoelverw.

€ 21.950,-

Bouwjaar 27-07-2020
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 70.243 km
Deuren 5
Kenteken Z-687-LZ Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Volkswagen Golf Variant 1.5 TSI Highline 150pk DSG Navi I Cruise I Stoelverw.


€ 21.950,-

Algemeen

Bouwjaar 27-07-2020
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 70.243 km
Deuren 5
Kenteken Z-687-LZ Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf de Beijer B.V.
Contactpersoon Bas de Beijer
Adres Knoppersweg 9
Postcode 6668 AT
Plaats Randwijk
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)488 - 491503 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.de-beijer.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: sep 2018 - dec 2019

Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,7 s
Topsnelheid: 218 km/u
Ledig gewicht: 1.395 kg
Wielbasis: 264 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Energielabel: B

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 695): De Beijer Bovag afleveringspakket.: * Minimaal 12 maanden APK keuring. * Onderhoudsbeurt volgens schema + inspectie op 40 controle punten. * 12 maanden Bovag garantie of geldende fabrieks-garantie (max. 20.000km). * Minimaal 1 jaar of 10.000km onderhoudsvrij. * Professioneel gereinigd van binnen en buiten. * Tenaamstelling en vrijwaren. * Brandstoftank half volle tank. * Distributieriem vervangen (indien aanwezig en minimaal 10.000km voor vervanging). * 12 maanden Bosch pechhulp NL (meerprijs € 52,50). * Uitgebreide uitleg van de auto. * Bovag/Bosch carservice netwerkgarantie mogelijk tegen meerprijs. * De Beijer mobiliteitspas (12 maanden geldig).
Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK

Welkom bij Mobiliteitscentrum De Beijer. Altijd keuze uit meer dan 60 occasions!

Al onze occasions worden geadverteerd met een aantrekkelijke meeneemprijs.
Wilt u extra zekerheid, BOVAG-garantie en onderhoud? dit kan met onze uitgebreide servicepakketten deze kunnen wij u tegen een eerlijke meerprijs aanbieden.
Inruil van u huidige auto is mogelijk.

Dealer onderhouden. Grootbeeld touchscreen met navigatie, LED verlichting, Automatische airco, Bluetooth telefoon/audio, Parkeersensors, Stoelverwarming, 17inch velgen.

Wij helpen u graag verder en adviseren u graag bij het maken van uw keuze. Een bezichtiging en een proefrit is altijd bij ons mogelijk, graag hiervoor wel een afspraak maken om teleurstellingen te voorkomen.

Bosch Car Service de Beijer is een universeel BOVAG autobedrijf, al meer dan 55 jaar! Service en klant tevredenheid staat bij ons op 1.

Wij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 18:00 en zaterdag van 9:00 tot 16:00. Op afspraak is 's avonds ook mogelijk. Zondags gesloten.

= Bedrijfsinformatie =

Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Wist u dat wij al meer dan 55 jaar BOVAG lid zijn? Aangesloten zijn bij BOSCH CAR Service? Werken met het 100% onderhouden label? Hybriden en elektrische auto's kunnen onderhouden?

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie