Volkswagen Golf Variant 1.5 TSI Highline Business R | Trekhaak | Apple CarPlay | Virtual | Adapt. Cruise
€ 17.950,- incl. BTW
Bouwjaar | 05-07-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 148.615 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TB-869-V Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Volkswagen Golf Variant 1.5 TSI Highline Business R | Trekhaak | Apple CarPlay | Virtual | Adapt. Cruise
€ 17.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 05-07-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 148.615 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TB-869-V Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vakgarage Auto Nol |
Contactpersoon | Arnold |
Adres | Tabaksplanter 4a |
Postcode | 3861 SH |
Plaats | Nijkerk Gld |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)33 - 2465517 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autonol.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jun. 2017 - sep. 2018
Modelcode: VII, 5G
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,7 s
Topsnelheid: 218 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 467 x 180 x 152 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.284 kg
Laadvermogen: 626 kg
GVW: 1.910 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 690 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 114 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Onderhouden volgens voorschriften: ja
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 2
Staat
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Beschikbare afleverpakketten:
- Auto Nol 3 maanden garantie (€ 395): Deze prijs is inclusief: Nieuwe APK, Kleine onderhoudsbeurt, 3 maanden Auto Nol garantie op draaiende delen van motor en versnellingsbak.
- Auto Nol 6 maanden garantie (€ 695): Deze prijs is inclusief: 6 maanden Auto Nol garantie (volledige garantie), Afleveringsbeurt, Nieuwe APK.
Kijk voor een volledige fotoreportage op www.AutoNol.nl
Whatsapp: 06- 83834668
Dynamische styling, zorgvuldig afgewerkt met fraaie materialen en ontworpen met oog voor detail. De Volkswagen Golf Variant is van binnen en van buiten een toonbeeld van Duits design. Deze auto uit 2018 heeft 148615 kilometer op de teller staan. Stoer en sportief, dat geeft de R-Line styling aan uitstraling. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze Golf Variant ziet er dan ook uit als nieuw. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder benzinemotor en een automatische transmissie. In deze sportstoelen voel je je één met je auto. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, sportonderstel, zwarte hemelbekleding, aluminium dakrailing en elektrisch inklapbare buitenspiegels.
U wordt geïntroduceerd tot de digitale wereld van mobiliteit waarop alles wat u wenst wordt geprojecteerd op het digitale dashboard. Adaptive cruise control is een comfortabele en veilige optie. Het systeem reguleert de snelheid en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. De file assistent verzacht het fileleed door automatisch veilig afstand te houden tot de voorligger en zo nodig zelfs te stoppen als de rij tot stilstand komt. Hoe is het met de banden, de accu en andere onderdelen? Connected Services maakt het inzichtelijk, 24/7 via de app. Uw veiligheid op de weg wordt verhoogd door het audio-installatiesysteem met DAB-ontvangst en het navi
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.