Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI Comfortline NAVI/CLIMA/ADAPT.CRUISE/PDC/16LMV

€ 13.445,- incl. BTW

Bouwjaar 05-01-2018
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 101.450 km
Deuren 5
Kenteken RL-215-R Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI Comfortline NAVI/CLIMA/ADAPT.CRUISE/PDC/16LMV


€ 13.445,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 05-01-2018
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 101.450 km
Deuren 5
Kenteken RL-215-R Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van Lonkhuizen Auto's BV
Contactpersoon GJ van Lonkhuijzen
Adres Ambachtsweg 8
Postcode 6673 DK
Plaats Andelst
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)488 - 455005 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.lonk.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2017 - 2020
Modelcode: VII, 5G

Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,7 s
Topsnelheid: 200 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 457 x 180 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.276 kg
Laadvermogen: 654 kg
GVW: 1.930 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 680 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 106 g/km
Fijnstofuitstoot: 0 mg/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Brandstofverbruik in de stad: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 401 - € 418 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket

Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee

Tja, wat kunnen we zeggen? Dit is een echte Duitse auto, in alle opzichten. Niet rijden, maar fahren. Kunnen ze wel hoor, bij onze oosterburen. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze Golf Variant ziet er dan ook uit als nieuw. In deze auto vindt u een dieselmotor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Onderweg zorgen de comfortstoelen voor een ontspannen rit. Natuurlijk behoren 16 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, aluminium dakrailing, getint glas, in delen neerklapbare achterbank en actieve hoofdsteunen ook tot de uitrusting van deze complete auto.

Adaptive cruise control is veilig en comfortabel. De snelheidsregelaar houdt automatisch afstand tot het voertuig dat voor u rijdt. De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. De kortste weg, de zuinigste weg, de snelste weg... elke weg is te vinden met het full map navigatiesysteem. Radarsensoren aan de achterkant van de auto zorgen voor een achteropkomend verkeer waarschuwing als de afstand tot het verkeer achter te klein wordt. Het spreekt voor zich dat een auto als deze ook van climate control is voorzien. Extra opties op deze auto zijn: audiobediening op het stuur, DAB ontvangst, parkeersensoren voor en achter, regensensor, automatisch dimmende binnenspiegel en isofix-aansluiting.

Zoals u mag verwachten van deze Volkswagen Golf Variant is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Kop-staartbotsingen vormen een belangrijk deel van de meest voorkomende aanrijdingen. De forward collision warning van deze auto voorkomt zulke botsingen geheel of reduceert de ernst van de schade aanzienlijk. Bij concentratieverlies van de bestuurder geeft vermoeidheidsherkenning automatisch een waarschuwingssignaal. Verder is deze auto uitgerust met hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem.

We doen ons best o

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie