Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI Connected Series | Automaat |E APK | Panoramadak |

€ 10.750,-

Bouwjaar 23-09-2016
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 210.503 km
Deuren 5
Kenteken KJ-146-G Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI Connected Series | Automaat |E APK | Panoramadak |


€ 10.750,-

Algemeen

Bouwjaar 23-09-2016
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 210.503 km
Deuren 5
Kenteken KJ-146-G Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam AUDB Auto's
Contactpersoon Albert
Adres Pascalstraat 4
Postcode 3846 AM
Plaats Harderwijk
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 16049856 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.audb.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 196 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 4680 x 1799 x 1515 cm
Wielbasis: 262 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.312 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.412 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 700 kg)

Interieur
Interieur: black, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 106 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Brandstofverbruik in de stad: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 363 - € 385 per kwartaal

- Bouwjaar 23-9-2016
- 1.6 TDI Connected Series
- 210503 km met Nap
- Distributiemriem en waterpomp recent vervangen.
- Serviceboekjes aanwezig
- 2 Sleutels
- Half lederen interieur
- Elektrische stoel
- Massagestoel
- Nette 17 Inch Lichtmetalen velgen 225/45/17
- Extra set winterbanden op metalen velg
- Groot Panoramadak elektrisch
- Keyless go
- Rijdt en schakelt perfect
- NIEUWE APK,tot 15-4-2025

= Bedrijfsinformatie =

Bij ons betaalt u geen afleveringskosten.


Zolang de auto op internet te koop wordt aangeboden is de auto nog aanwezig.

Heeft u vragen, of wilt u langskomen voor een proefrit?



Bel of mail: 0616049856 ( ook whatsapp) of info@audb.nl



Om teleurstellingen te voorkomen, adviseren wij u om een afspraak te maken voor een bezichtiging of een proefrit, omdat wij veel onderweg zijn.



Mvgr,Albert

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie