Volkswagen Golf Variant 2.0 TDI Highline Business R 150PK DSG
€ 37.950,-
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 07-12-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 16.597 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.968 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 07-12-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 16.597 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.968 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Wenters |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Snelliusstraat 32 |
Postcode | 7102 ED |
Plaats | Winterswijk |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)543 - 210000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | autowenters.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/40 R18
Acceleratie (0-100): 9,0 s
Topsnelheid: 216 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.458 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Wielbasis: 264 cm
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 438 - € 466 per kwartaal
Er worden in ons land meer Volkswagens verkocht dan welk ander merk dan ook. Dat heeft alles te maken met de kwaliteit die iedere Volkswagen heeft. En dit is ook van toepassing op deze Golf Variant. Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Zoals deze Golf Variant, bijvoorbeeld. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Het met leer beklede interieur is comfortabel en stijlvol. 's Winters op pad gaan kan een behoorlijke uitdaging zijn. Daarom is deze Volkswagen Golf Variant voorzien van weldadige verwarmbare voorstoelen. Natuurlijk zijn de sportstoelen super functioneel als het rechterpedaal ingetrapt wordt. Maar ook voor het uiterlijk doen ze veel! Klinkt dit bekend? Met een volle boodschappentas bij uw auto aankomen en dan onderin op zoek moeten naar de sleutel. Hoeft niet bij deze Volkswagen Golf Variant dankzij de keyless entry. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 17 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, adaptief dempingsysteem, trailer assistent, aluminium dakrailing, extra getint glas, led-achterlichten, verstelbare lendensteunen, actieve hoofdsteunen, metallic lak, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels, led-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.
Als belangrijke extra geldt zonder twijfel het high performance audiosysteem met topkwaliteit geluidsweergave. Voor een storingvrije radio-ontvangst zorgt de ingebouwde dab-ontvanger. Intelligente spraakbediening herkent uw commando's en voert opdrachten snel en soepel uit. Elke weg is een bekende weg voor het aanwezige navigatiesysteem met harde schijf. Onderweg de accu van uw smartphone opladen gaat zonder snoeren en stekkers. U plaatst 'm simpel in de draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons en klaar! Connected drive services maakt het mogelijk om muziek draadloos af te spelen. Automatische airconditioning verwarmt of koelt het interieur met een druk op de knop. Met de achteruitrijcamera ziet u precies wat er achter de auto gebeurt. Om de veiligheid onderweg te verhogen, heeft deze Volkswagen zowel een automatisch inschakelbare verlichting als een regensensor aan boord, zod
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.